فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۱۱۰»

مابه‌التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین از واریز ۱۰۰ هزار تومان مابه التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین به عنوان نخستین شهر کشور خبر داد.

مابه‌التفاوت نرخ بنزین سرویس‌های مدارس قزوین واریز شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ،  اسماعیل عرشیان   گفت: یکی از گروه‌هایی که در سهمیه‌بندی سوخت لحاظ نشدند، سرویس‌های مدارس بودند که بعد از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سازمان‌ تاکسیرانی کشور، قرار شد سهمیه خاصی به آنان داده نشود بلکه مابه التفاوت قیمت سوخت در نظر گرفته شده به حساب رانندگان آن واریز شود.

    وی با اشاره به اینکه پس از پیگیری‌های به عمل آمده در کارگروه ماده 18، برای خودروهای یگانه سوخت سرویس‌های مدارس ماهانه 180 و دوگانه نیز 120 لیتر بنزین در نظر گرفته شد، تصریح کرد: مابه التفاوت نرخ 1500 تا سه هزار تومانی این میزان سوخت قرار شد به حساب رانندگان سرویس‌های مدارس واریز شود و قزوین نخستین شهری بود که این واریزی صورت گرفت.

    به گفته وی، تا 15 دی ماه جاری مابه‌التفاوت سوخت تمامی رانندگان سرویس‌های مدارس کشور نیز واریز می‌شود.

    این مسوول خاطرنشان کرد: مابه التفاوت 100 هزار تومانی سهمیه سوخت واریزی به حساب رانندگان سرویس مدارس قزوین برای 533 دستگاه خودرویی که در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند، صورت گرفته است.

    مرحله چهارم توزیع لاستیک بین تاکسی های قزوین آغاز شد

    عرشیان با اشاره به آغاز توزیع سهمیه لاستیک بین رانندگان تاکسی قزوین، اظهار داشت: در این مرحله یک هزار حلقه لاستیک، به خصوص 50 دستگاه خودرو ون تحت پوشش این ناوگان که برای نخستین مرحله صورت می‌گیرد، توزیع می‌شود.

    وی اضافه کرد: رانندگان متقاضی لاستیک می‌توانند با دردست داشتن کارت شناسایی و پروانه سازمان تاکسیرانی برای دریافت سهمیه لاستیک خود اقدام کنند.

    وی یادآور شد: در حال حاضر سه هزار و 870 دستگاه تاکسی تحت پوشش این سازمان قرار دارند که با توزیع مرحله چهارم، تمامی خودروهای این ناوگان به غیر از تاکسی‌های آریو، طی سال جاری سهمیه لاستیک خود را دریافت کرده اند.

    سه هزار و 870 دستگاه تاکسی با حدود پنج هزار راننده به طور متوسط روزانه تا 250 هزار مسافر را در سطح شهر قزوین جا به جا می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط