فونیکسریمکسبهتام

آمادگی کامل راهداری در ۲۲ استان برای مقابله با کولاک برف

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری از آماده باش کامل نیروهای این سازمان برای برف روبی و مقابله با کولاک برف در ۲۲ استان خبر داد.

آمادگی کامل راهداری در ۲۲ استان برای مقابله با کولاک برف
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم حیدر مطلعی اظهار کرد: در پی تغییرات جوی در روزهای اخیر که در22استان کشورمنجر به بارش باران و برف و کولاک شده است ،با آماده باش کامل نیروهای راهداری و به کارگیری ماشین آلات راهداری زمستانی ،اقدام به نمک پاشی وبرف روبی شده است.

    وی افزود: در حال حاضر تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)جریان دارد و  محور های شمالی دارای بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.

    وی افزود: بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راههای سازمان در حال حاضر ،ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس وجود دارد، ضمن اینکه ترافیک  سنگین در آزادراه کرج - تهران حدفاصل گرمدره تا ایران خودرو، ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران،- ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه - تهران وجود دارد.

    وی تصریح کرد: هم اکنون بارش برف و باران در محورهای استان های اردبیل ، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، سمنان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس،خراسان شمالی و خراسان رضوی وجود دارد و محورهای مواصلاتی استان های گیلان ، کرمانشاه و بوشهر دارای بارش باران هستند.

    وی یادآور شد: کاربران جاده ای با توجه به شدت بارش ها ،از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت  سفر ،از اپ و سایت 141 اطلاعات مسیررا کسب کرده ، حتما زنجیر چرخ و تجهیزات دیگر زمستانی به همراه داشته باشند.​

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط