فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۳۱۶۳»

دریافت سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش

سامانه پیمایش‌سنج بر ناوگان‌های برون شهری اجرا می‌شود

عصر خودرو- قربانی گفت: تمامی ناوگان‌های پر مصرف با دریافت بارنامه و از طریق پیمایش می‌توانند سهمیه ۳۰۰ تا ۴۰۰ لیتری دریافت کنند.

دریافت سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مهران قربانی معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  با بیان اینکه سوخت وانت بار‌ها بر اساس پیمایش تأمین شده است، گفت: برای وانت بار‌های پرمصرف حدود 400 لیتر سوخت در نظر گرفته شده است و در صورت دریافت کارت هوشمند و بارنامه می‌توانند سوخت‌های خود را دریافت کنند.
    معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اینکه وانت بار‌ها عمدتا جزء ناوگان‌های پرمصرف هستند، افزود: برای ناوگان تک‌سوز 300 تا 400 لیتر و برای ناوگان دوگانه‌سوز 120 لیتر تعیین شده است.

    قربانی یادآور شد: بر اساس بارنامه‌های وانت بار‌ها و به دلیل پیچیدگی‌های زیادی که در این حوزه وجود داشت به ویژه در مقاصد درون شهری و برون شهری، فضایی ایجاد شده است تا این ناوگان بتواند از طریق ثبت‌نام در سامانه سوخت‌های خود را دریافت کنند.
    وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بارنامه‌ دریافت کنند

    او در ادامه بیان کرد: تمامی وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بارنامه‌های خود را دریافت کنند و تمامی این ناوگان باید کارت هوشمند خود را تحویل بگیرند.

    معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: راننده‌های وانت بار‌ها علاوه بر دریافت بارنامه از شرکت‌های حمل‌ونقلی می‌توانند از طریق تلفن‌همراه یا رایانه(کامپیوتر) بارنامه‌های خود را دریافت کنند.

    قربانی گفت: از 2 ماه آینده سامانه پیمایش‌سنج بر روی تمامی ناوگان‌های وانت بار‌ها بین شهری نصب می‌شود تا در صورت پیمایش بیشتر و حمل بار بیشتر بتوانند سوخت بیشتری را دریافت کنند.

    او با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در گذشته تجربه بسیار خوبی در حوزه پیمایش و پیمایش‌سنج بر روی خودرو‌ها داشته است، اظهار کرد: این سیستم در حمل کالای بین شهری بسیار خوب عمل کرده است و می‌تواند به عنوان یک الگو، در دیگر بخش‌ها هم استفاده شود.

    معاون حمل‌و‌نقل سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در پایان گفت: تمامی ناوگان حوزه‌های حمل‌ونقل بین شهری از جمله سواری‌های کرایه‌ای و وانت بار‌ها برای دریافت سوخت باید بر اساس پیمایش، بتوانند سوخت‌های مورد نظر خود را در این حوزه متناسب با پیمایش‌های خود دریافت کنند.

    دریافت سهمیه وانت بار‌ها بر اساس پیمایش/ سامانه پیمایش‌سنج بر روی ناوگان‌های برون شهری اجرا می‌شود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط