فونیکسریمکسبهتام

با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی؛

افزایش پایگاه های امداد جاده ای در استان مرکزی ضروری است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بر ضرورت افزایش پایگاه های امداد جاده ای اورژانس و هلال احمر در این استان با توجه به در پیش بودن نوروز و سفرهای نوروزی تاکید کرد.

افزایش پایگاه های امداد جاده ای در استان مرکزی ضروری است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، علی زندی فر با بیان مطلب فوق اظهار داشت: طبق آمار، سرعت متوسط خودروها در محورهای استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری است و برای کاهش و کنترل سرعت در جاده‌های استان، سیستم سنجش سرعت متوسط توسط دوربین‌های کنترل سرعت در حال راه‌اندازی است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: در حال حاضر این سیستم در محور آزادراه ساوه- همدان فعال شده و زمینه راه‌اندازی آن در آزادراه ساوه- تهران نیز در حال بررسی است.

    زندی فر همچنین بر ضرورت افزایش پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و هلال‌احمر در محورهای مواصلاتی استان تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: ضرورت استفاده از ظرفیت امداد هوایی در جاده‌های استان مورد تاکید است و برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اعزام بالگردهای امدادی از اراک، قم و تهران برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادفات رانندگی در جاده‌های استان صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر 46 دوربین سرعت‌سنج در جاده‌های استان نصب شده است اما متأسفانه در برخی از محورها با سرقت ملزومات دوربین‌ها مواجه هستیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه میزان سرعت متوسط خودروها و فوت در صحنه تصادف در جاده‌های استان بالا است، افزایش پایگاه‌های امداد جاده‌ای اورژانس و هلال‌احمر تا قبل از تعطیلات نوروزی در دستور کار استان قرار گرفته است.

    گفتنی است، طی 9 ماهه سال جاری 172 میلیون تردد در جاده‌های استان به ثبت رسیده است که این رقم در سال گذشته 165 میلیون تردد بوده و استان مرکزی از نظر تلفات تصادفات جاده‌ای رتبه نهم کشور را دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو