فونیکسریمکسبهتام

گندزدایی مکان‌ها و وسایل نقلیه عمومی تا کنترل ویروس کرونا ادامه دارد

عصر خودرو- معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از گندزدایی مکان‌ها و وسایل عمومی برای مهار کرونا از ابتدای شیوع بیماری خبر داد و گفت: این روند تا زمانی که بیماری کنترل شود ادامه خواهد داشت.

گندزدایی مکان‌ها و وسایل نقلیه عمومی تا کنترل ویروس کرونا ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، مهندس فرهادی در خصوص گندزدایی وسایل و اماکن عمومی، گفت: مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها، پایانه‌های اتوبوس‌رانی، مساجد، متروها، اتوبوس‌ها، قطارها و... لازم است اقدام به گندزدایی سطوح کنیم.

    وی با اشاره به اینکه تنها متولی این کار وزارت بهداشت نیست، خاطر نشان کرد: سایر دستگاه‌ها مانند شهرداری‌ها، وزارت راه و ... کنار ما هستند. عملیات گندزدایی سطوح درچند وعده مختلف در روز و بویژه برای زمان‌های پیک کاری و تردد مردم انجام می‌دهد.

    وی با بیان اینکه شرط اصلی مهار ویروس رعایت نکات بهداشتی است، گفت: گندزدایی مبلمان شهری، لوازم بازی کودکان در پارک‌ها و ... نیز به کرات انجام می‌شود.

    فرهادی تاکید کرد: کار گندزدایی از وسایل عمومی از ابتدای بروز بیماری تا زمان کنترل و مهار آن انجام خواهد شد و کارمان را ادامه می‌دهیم.

    وی در پایان با بیان اینکه ضدعفونی کردن مراکز عمومی با مواد ضدعفونی کننده بر پایه الکل انجام می‌شود، تاکیدکرد: این مواد عارضه‌ای برای مردم نخواهد داشت اما ضدعفونی کردن سطوحی مانند سرویس‌های بهداشتی که با موادی بر پایه کلر کار ضد عفونی آن انجام می‌شود، در زمان‌هایی انجام می‌شود که مردم حضور نداشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط