فونیکسریمکسبهتام

معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد خبر داد:

معابر و ناوگان عمومی بروجرد روزانه ضدعفونی می‌شوند

عصر خودرو- - معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد از گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و ناوگان عمومی این شهر به طور روزانه توسط عوامل شهرداری خبر داد.

معابر و ناوگان عمومی بروجرد روزانه ضدعفونی می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، رضا غلامپور  ضمن دعوت شهروندان به ماندن در منزل به عنوان بهترین درمان جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: در بدو اطلاع از شیوع این ویروس در سطح استان برآن شدیم فعالیت‌های لازم به منظور مقابله و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا ویروس در سطح شهر بروجرد را انجام دهیم که تا کنون توانسته ایم در مرحله اول با اطلاع رسانی به موقع شهروندان را از خطرات این بیماری آگاه کنیم.

    وی افزود: طی چند روز گذشته تعداد 16 بنر اطلاع رسانی در راستای فرهنگسازی و آگاهی بخشی شهروندان نسبت به کنترل ویروس کرونا و اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر نصب و 1000 تراکت رنگی در بین شهروندان و ادارات شهرستان بروجرد توزیع شده است.

    معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: همچنین با همکاری شبکه بهداشت و درمان بروجرد برای پرسنل خدماتی شهرداری یک دوره کلاس آموزشی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شده است.

    غلامپور گندزدایی تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها به طور روزانه، ضد عفونی کردن سرویس‌های داخل پارک‌ها، گندزدایی باکس‌های زباله به صورت مستمر پس از تخلیه در وقت شب، توزیع دستکش و ماسک دربین نیروهای خدماتی، گند زدایی و ضد عفونی کردن غسالخانه سردخانه و خودروهای حمل میت آرامستان ها، پایانه مسافربری شرق، بازارچه امین و راسته بازار، ساختمان‌های شهرداری مرکزی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری بخاطر مراجعه‌ی زیاد ارباب رجوع را از دیگر اقدامات شهرداری بروجرد در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر بروجرد عنوان کرد.

    وی همچنین اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری در فضای مجازی از طریق کلیپ‌های موشن گرافی، تصاویر، اینفوگرافی را از اقدامات مؤثر کمیته فرهنگی شهرداری بروجرد جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا دانست.

    معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد با بیان اینکه کمبود ماسک در سطح جامعه و به تبع آن در بروجرد وجود دارد، ادامه داد: برای رفع این مشکل با فرمانداری بروجرد مکاتباتی داشته ایم و پیگیر گرفتن ماسک‌های بیشتر و توزیع آن در بین نیروهای خدماتی شهرداری بروجرد هستیم.

    غلامپور تاکید کرد: کشتارگاه صنعتی بروجرد در دو نوبت صبح و عصر پس از کشتار دام سبک و سنگین به طور روزانه گندزدایی و ضد عفونی می‌شود و سازمان آتش نشانی هم در روزهای تعطیل مسیرهای خیابان‌های پرتردد را در روز و از طریق دستگاه‌های مه پاش در شب عملیات ضدعفونی را انجام می‌دهد.

    به گفته وی، همچنین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ماشین آلات حمل زباله ویژه شهرداری بروجرد در دو نوبت به طور روزانه گندزدایی می‌شوند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو