فونیکسریمکسبهتام

تکلیف حقوق رانندگان سرویس مدارس بدنبال تعطیلات چه می‌شود؟

عصر خودرو- مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره وضعیت پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس در ماه پایانی سال و بدنبال تعطیلی مدارس، گفت: هرگونه تغییر، بازنگری و ساماندهی و تصمیمی برعهده کارگروه ماده ۱۸ هر استان بوده و تصمیم گیری درباره پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس جزو اختیارات آموزش و پرورش نیست.

تکلیف حقوق رانندگان سرویس مدارس بدنبال تعطیلات چه می‌شود؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از دنیای اقتصاد ،  نورعلی عباسپور  درباره وضعیت پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس در ماه پایانی سال به علت تعطیلات ناشی از کرونا اظهار کرد: اول آنکه اصل اساسی و تعیین کننده قرارداد میان پیمانکار و مدرسه است.

    وی افزود: دوم اینکه هرگونه تغییر، بازنگری و ساماندهی و تصمیمی برعهده کارگروه ماده 18 هر استان است. در استان دوکارگروه داریم، یک کارگروه استانی که ریاست آن برعهده معاون عمرانی استاندار است. در کارگروه ماده 18 نیز نماینده آموزش و پرورش و اولیا و شهرداری حضور دارند باید وضعیت را بسنجند و طبق شرایط همان شهرستان تصمیم گیری کنند و اگر به مشکلی برخوردند کارگروه استانی ورود می‌کند.

    مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بنابراین تصمیم گیری درباره پرداخت حقوق رانندگان سرویس مدارس جزو اختیارات آموزش و پرورش نیست که بخواهد به طور مستقل ورود پیدا کند اظهار کرد: هرچند معمولا در قراردادها قید شده در مواردی که کار انجام نمی‌شود حقوقی پرداخت نشود اما اکنون در شرایط خاص قرار داریم و باید طبق شرایط امروز تصمیم گیری و یا تجدیدنظر شود. ضمن آنکه میزان و بهای مسافت طی شده و ... جزو مصوبات شورای شهر هستند.

    عباسپور در ادامه درباره اقدامات انجام شده پیرامون کنترل کرونا گفت: وزارت آموزش و پرورش از تخصص و همراهی والدین در این ایام بهره‌ می برد و والدینی که می‌توانستند در تامین موادضدعفونی کننده به مدارس کمک کردند.

    عباسپور افزود: علاوه بر این سامانه‌هایی برای آموزش به والدین ایجاد و خدمات مشاوره‌ای پیرامون مدیریت استرس در برابر ویروس کرونا ارائه می‌شود. همچنین آموزش‌های مجازی مقابله با استرس نیز در حال ارائه بوده و فیلم‌ها و تصاویر آن ضبط شده است.

    به گفته مدیرکل دفتر انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش 10 هزار مدرس در سطح کشور نیز در این زمینه فعال هستند و برای ارائه خدمات آموزشی در میان مدارس تقسیم شده‌اند و خدمات رایگانی ارائه می‌دهند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو