فونیکسریمکسبهتام

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم

عصر خودرو- قصد داریم در این گزارش شما را به ۳ خودرو به روز دنیا آشنا کنیم.

بررسی خودرو‌های درگ آئودی S ۳، مرسدس CLA ۳۵ AMG و مینی کلابمن JCW + فیلم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مینی کلابمن JCW یکی از استیشن‌های شگفت‌انگیز بازار است که پرفورمنسی جدی را زیر کاپوت خود پنهان کرده است. نسل دوم این ماشین که با کُد F54 در نمایشگاه فرانکفورت 2015 رونمایی شد، بر اساس پلت‌فرم UKL2 ب‌ام‌و ساخته شده است. کلابمن تا زمانی که نسل دوم کانتریمن معرفی شد، بزرگ‌ترین محصول مینی محسوب می‌شد. هرچند کلابمن خودرویی غیرمتعارف به نظر می‌رسد، اما مثل آئودی S3 و مرسدس CLA35 AMG، خودروی مناسبی برای رانندگی‌های روزانه محسوب می‌شود.
    حال CarWow این سه خودروی اسپرت را به رقابت دعوت کرده تا مشخص شود کدام‌یک از آن‌ها به‌عنوان خودرویی روزانه در یک خط مستقیم سریع‌ترین است؛ اما قبل از اینکه به سراغ تماشای ویدئوی این رقابت برویم، بهتر از نگاهی به اعداد و ارقام داشته باشیم تا ببینیم این سه ماشین روی کاغذ چه در چنته دارند. مینی کلابمن JCW به یک پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 306 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور مجهز است و 1220 کیلوگرم وزن دارد.

    زیر کاپوت مرسدس CLA35 هم یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ 306 اسب بخاری قرار گرفته، اما گشتاور 400 نیوتن متری این موتور از مینی کمتر است. علاوه بر این، این کوپهٔ چهاردر آلمانی حدود 360 کیلوگرم هم وزن بیشتری نسبت به استیشن بریتانیایی دارد؛ اما قطعاً ضعیف‌ترین عضو این جمع آئودی S3 است، زیرا پیشرانهٔ 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آن تنها 300 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته این سدان آلمانی از لحاظ وزن با 1470 کیلوگرم بین دو خودروی دیگر قرار می‌گیرد. برای اینکه بفهمید در این رقابت کدام‌یک از این سه خودرو پیروز خواهد شد ویدئوی، زیرا را تماشا کنید.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط