فونیکسریمکسبهتام

هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال

عصر خودرو- مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به انسداد شبانه منطقه یک آزادراه تهران-شمال، گفت: در حال حاضر مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران- شمال مسدود است.

انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا با اشاره به ترافیک روان در اغلب جاده‌های کشور،‌ اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین- کرج حد فاصل ساسانی تا پل فردیس نیمه سنگین است.

    وی ادامه داد:‌ در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال (جنوب به شمال) و آزادراه قزوین- رشت تردد در مسیر رفت و برگشت روان است.

    * انسداد مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران- شمال مسیر مسدود است. 

    محرابی‌نیا از بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، فارس، اصفهان، یزد، کرمان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و کردستان خبر داد.

    * هراز و کندوان فردا یک طرفه می‌شود

    وی گفت: در محور کندوان ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه‌ 99/02/12 از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و اعلام مأموران پلیس راه ‌‌تردد ‌از ساعت 18 تا 24 روز جمعه‌ 99/02/12 از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    ‌وی بیان کرد: در محور کندوان تردد تریلر ‌و کامیون‌ و در محور هراز تردد‌ تریلرها کماکان ممنوع است.

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  افزود: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت‌ 6 تا 24 امروز و فردا در محور هراز ممنوع است.

    وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 99/02/13 در محورهای کندوان، هراز‌، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

    * افزایش 2.6 درصدی ترافیک جاده‌ها 

    وی بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و 2242 دستگاه تردد شمار جاده‌ای کل تردد ثبت شده در جاده‌ها در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش داشت و در همین مدت بیشترین تردد در ساعات 18 تا 19 کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 17.4 درصد بود.

    * آزادراه‌های کرج-‌تهران و کرج-قزوین پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور

    مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌در شبانه روز گذشته آزادراه کرج- تهران، آزادراه کرج- قزوین و آزادراه تهران- کرج پرترافیک‌ترین جاده کشور بود. 

    * انسداد 11 جاده به دلیل نبود ایمنی

    محرابی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر 11 جاده به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر رامیان- شاهرود، شمشک- دیزین، رودبار- کهنوج، رودبار- قلعه‌گنج، قزوین- همدان و منطقه 4 آزادراه تهران- شمال اشاره کرد.

    وی افزود: منطقه یک آزادراه تهران- شمال هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد به دلیل عملیات نصب سامانه‌های مدیریت راه و پایش تصویری و سیستم‌های هوشمند تاسیسات الکترومکانیکال تونل‌ها مسدود و محورهای جایگزین هراز، فیروزکوه و کندوان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو