فونیکسریمکسبهتام

ساماندهی ترافیک تهران با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی

عصر خودرو- طرح ساماندهی ترافیک با موضوع موتورسواری معیشتی با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی و معاونت ترافیک شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفت.

ساماندهی ترافیک تهران با همکاری فدراسیون اتومبیلرانی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون با حضور در دفتر  مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص همکاری و تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و شهرداری تهران گفت و گو کرد. ترافیک و روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا، استفاده از پتانسیل های فدراسیون برای آموزش و ارائه خدمات فنی و تخصصی در عرصه مدنی و مسئولیت اجتماعی به منظور فرهنگ سازی هرچه بیشتر در کلان شهر تهران از جمله محور های این جلسه بود.

    ایجاد شواری ترافیک با حضور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و موضوع موتورسواران معیشتی از جمله مواردی بود که در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    هاشمی معاون شهردار تهران که پیش از این مسئولیت معاون توسعه وهمگانی وزارت ورزش را نیز بر عهده داشت، ضمن استقبال از موضوع همکاری فدراسیون با شهرداری تهران از اهمیت و ضرورت های شهر تهران در حوزه ترافیک را بحث ساماندهی موتور سیکلت ها در میزان آلودگی هوا دانست و حضور فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این بین به عنوان یک نهاد ورزشی و فرهنگی با نگاه پرداختن به مسئولیت اجتماعی را مهم  و تاثیر گذار بیان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط