فونیکسریمکسبهتام

تغییر محل دفتر و نمایشگاه مرکزی خودروسازی کارمانیا+برنامه های احتمالی

کارمانیا در خانه جدید چه برنامه هایی دارد ؟

عصر خودرو- شرکت خودروسازی کارمانیا طی اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی و وب سایت رسمی این شرکت از تغییر محل دفتر و نمایشگاه مرکزی این برند به کیلومتر ۲۱ جاده مخصوص کرج خبر داد.

کارمانیا در خانه جدید چه برنامه هایی دارد ؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کارمانیا این تغییر را در راستای اهداف درخشان و شروع اقدامات لازم جهت معرفی محصولات جدید به بازار خودرو کشور عنوان کرده است. دفتر و ساختمان جدید کارمانیا با استقلال کامل در ساختمانی بزرگ نویدبخش تحرکات جدید این شرکت در راستای ارائه محصولات جدید است.
    کارمانیا به عنوان نماینده رسمی محصولات برند معتبر BYD تا کنون موفق به عرضه دو محصول S6 و سدان F3 شده است اما تحریم ها مانع از استمرار حضور موفق این خودروساز خوشفکر در زمینه عرضه مدل S7 شد که نارضایتی های مشتریان را در پی داشت. پیچیدگی بیشتر اوضاع صنعت خودرو و به اوج رسیدن محدودیت ها در همکاری با شرکای خارجی موجب شد تا بر اساس شنیده ها کارمانیا به سراغ عرضه محصولات با برند اختصاصی خودش برود تا فشار تحریم ها را به حداقل برساند. کارمانیا با این هدف برنامه محصولات جدید با برند اختصاصی را از سال گذشته کلید زد و در ماه های پایانی سال پست هایی با محتوای معرفی آپشن های ایمنی و تکنولوژی های نوین در اینستاگرام این شرکت منتشر شد که با توجه به عدم موجود بودن این آپشن ها و تکنولوژی ها در محصولات برند BYD به نظر می رسد، این تکنولوژی ها به محصول جدید کارمانیا مربوط باشد که در صورت تایید این موضوع، محصولات جدید کارمانیا یا در سطح کیفیت و تکنولوژیک محصولا BYD و یا فراتر از آن خواهند بود. از جمله تکنولوژی های معرفی شده در شبکه های اجتماعی کارمانیا که احتمالا در محصولات جدید با برند اختصاصی کارمانیا به چشم می خورد می توان به DAC ( سیستم کنترل سرعت در سراشیبی)، HAC ( سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی)، LDWS  ( اخطار خروج از لاین حرکت) ، BSDS (سیستم تشخیص نقاط کور)، PCS (سیستم جلوگیری از تصادفات) و سیسم کنترل الکترونیکی پایداری یا TCS اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو