فونیکسریمکسبهتام

توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران

عصر خودرو- در پی انتشار خبری در زمینه ورود برند کیتون به ایران و معرفی یک شرکت به عنوان نماینده رسمی کیتون در ایران در سایت «عصرخودرو» ، شرکت کارمانیا که پیشتر وعده عرضه دو محصول کیتون را داده بود توضیحاتی را برای «عصرخودرو» ارسال کرده است که در ادامه به اطلاع شما می رسد :

توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵:۰۰

    با عرض سلام و احترام

    به اطلاع مخاطبین گرامی می رساند:
    پیرو اخبار منتشر شده و حواشی پیش آمده پیرامون کمپانی کیتون موتور در امر تولید خودروی پیکاپ و نیز شاسی بلند V60، شرکت خودروسازی کارمانیا وظیفه خود دانسته تا پاره ای از مسائل را شفاف سازی نماید.
    شرکت خودروسازی کارمانیا چندی پیش به عنوان نماینده و عرضه کننده انحصاری دو خودروی V60 و EX80 موفق به عقد قرارداد با شرکت کیتون موتور (Keyton Motor) شده که به زودی شاهد حضور نمونه های محصولات ذکر شده در ایران از سوی این شرکت خواهیم بود.
    شایان ذکر است، تمامی مستندات و مدارک لازم جهت اثبات این ادعا نیز موجود است که آن دسته از اسناد که با توجه به شرایط کنونی قابل انتشار است، در اختیار رسانه های مخاطب قرار خواهد گرفت. 
    از اصحاب رسانه تقاضا داریم تا پذیرش هرگونه ادعا پیرامون این موضوع را ابتدا منوط به ارائه مدارک قابل قبول از سوی طرفین دانسته و پس از کسب اطمینان از صحت موارد اعلام شده، نسبت به انتشار آن اقدام نمایند.
    با تشکر
    روابط عمومی شرکت خودروسازی کارمانیا
    "
    پایگاه اطلاع‌رسانی عصرخودرو در راستای رسالت خبری و اطلاع رسانی صحیح به مخاطبان این حق را برای ارسال جوابیه و مستندات و مدارک شرکت دیگر فعال در زمینه موضوع این خبر قائل است و در صورت دریافت جوابیه یا مدارک دیگر این موارد اطلاع رسانی خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط