فونیکسریمکسبهتام

جدیدترین توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران+اسناد

عصر خودرو- شرکت کارمانیا در پی اخبار منتشر شده در زمینه برند کیتون و تولید محصولات آن در ایران، توضیحات و مدارک زیر را برای پایگاه خبری عصرخودرو ارسال کرد.

جدیدترین توضیحات کارمانیا در زمینه تولید محصولات کیتون در ایران+اسناد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، در ابتدا از مخاطبان گرانقدر و رسانه های ارزشمند خودرویی که در این مدت با نگاهی موشکافانه و به دور از جهت گیری و قضاوت های مغرضانه پیرامون مسائل و ابهامات مطرح شده در ارتباط با چگونگی نحوه همکاری خودروسازی کارمانیا با شرکت کیتون موتور فعالیت داشته اند، صمیمانه تشکر می کنیم. در همین راستا، به اطلاع می رساند که شرکت خودروسازی کارمانیا همانند گذشته به صورت مستقیم و بدون هیچ شرکت واسطی، دارای قرارداد نهایی به عنوان نماینده رسمی این کمپانی در امر تولید، فروش وخدمات پس از فروش کلیه محصولات SUV و MPV  در ایران بوده که با توجه به تحقیقات و نیاز سنجی انجام شده در بازار ایران، در فاز اول دو مدل EX80 و V60 به منظور عرضه در بازار کشورمان انتخاب شده اند.
    از سوی دیگر، به زودی شاهد حضور نمونه های اولیه محصولات ذکر شده در ایران و پشت سر گذاشتن مراحل بعدی شامل معرفی رسمی خواهیم بود.
    شایان ذکر است، جهت شفاف سازی مسائل و به عنوان حسن ختامی برای تمامی ابهامات و ادعاهای مطرح شده از سوی شرکت های دیگر پیرامون در اختیار داشتن نمایندگی شرکت کیتون موتور، جوابیه رسمی و کامل این کمپانی که در آن فعالیت شرکت خودروسازی کارمانیا به عنوان نماینده رسمی تولید، فروش و خدمات پس از فروش محصولات SUV  و MPV این کمپانی در ایران تایید شده است، به پیوست ارائه می شود.
    اﻣﯿﺪ اﺳﺖ  با ارائه این ﺟﻮاﺑﯿﻪ و فایل پیوست، در راﺳﺘﺎی ﺗﻨﻮﯾﺮ اﻓﮑﺎرﻋﻤﻮﻣﯽ و مخاطبان محترم گامی مفید برداشته شود.
    لازم به ذکر است شرکت خودروسازی کارمانیا با تمامی قوا در راستای پاسخگویی به سوالات احتمالی مربوط به این قرارداد، آمادگی خود را اعلام می دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط