فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شرق تهران در شب‌های قدر

عصر خودرو- سرهنگ سلیمانی درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در شب‌های قدر توضیحاتی داد.

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور شرق تهران در شب‌های قدر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی سلیمانی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ماموریت‌هایی که ما در سطح حوزه خود و تمامی همکاران در نقاط مختلف کشور دارند، ارتقای امنیت شد آمدی، کمک به تسهیل تردد و عبور و مرور، کاهش تخلفات رانندگی و در نتیجه کاهش تلفات و تصادفات رانندگی است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران ادامه داد:  در تمامی ایام و مناسبت‌ها تمام تلاشمان این است که این امر به نحو احسنت محقق شود.

    او گفت: برای معابر و محدوده‌های اطراف محل‌های برگزاری مراسم‌ شب های قدر همانند مساجد و غیره تمهیدات ترافیکی را در نظر گرفتیم و نیروهای پلیس راهور از قبل از برگزاری مراسم و پس از آن  در این محل‌ها مستقر هستند.

    سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم شب‌های قدر اندیشیده شده است، گفت: محدودیت‌ها را به نحوی اجرا می‌کنیم که برای تردد مراجعین در این اماکن و تردد سایر افراد مشکلی پیش نیاید.

    رئیس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: به نحوی محدودیت را اجرا می‌کنیم که مردم عزیزی که قصد شرکت در این مراسم‌ها را دارند، به راحتی دسترسی داشته باشند.

    سرهنگ سلیمانی ادامه داد: طرح ترافیکی ما برای لیالی قدر، 2 ساعت قبل از شروع مراسم و تا پایان روان شدن کامل ترافیک و تخلیه اماکن مذهبی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط