فونیکسریمکسبهتام

برخورد قاطع با محتکران خودرو در خراسان جنوبی

عصر خودرو- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو در استان، ملزم به اعلام موجودی خود شده اند و تخلف از این دستورالعمل، مشمول تخلف احتکار است که با متخلفین در این خصوص برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

برخورد قاطع با محتکران خودرو در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا،علی تهوری با اشاره به عزم سازمان حمایت در شناسایی و برخورد با متخلفان احتمالی احتکار خودرو افزود: طبق ابلاغ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و به منظور جلوگیری از احتکار خودرو، با افرادی که خودرو صفر را در انبارها و سوله ها بدون اعلام موجودی نگهداری نمایند برخورد قانونی می شود.

    تهوری با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین رسیدن خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از التهاب در بازار افزود: کلیه متصدیان و بهره برداران ذیربط در سطح استان با توجه تخلف نگهداری انواع خودرو سواری صفر کیلومتر در سطح کلیه پارکینگ ها و فضاهای نگهداری خودرو تحت هر عنوان نظیر انبار، سوله و ... بدون اعلام موجودی، می بایست موجودی خود را در این خصوص به سازمان صمت استان اعلام نمایند.

    وی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف در این خصوص، برابر ماده 4 قانون تعزیرات حکومتی تحت عنوان احتکار برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفین صورت خواهد گرفت و این پرونده ها در حداقل زمان ممکن به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارجاع داده خواهد شد.

    وی همچنین ضمن قدردانی از اعتماد مردم به سامانه 124 معاونت بازرسی سازمان در گزارش تخلفات اقتصادی، از مردم عزیز استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه انبار مشکوک خودرو و یا احتکار در این خصوص نیز مراتب را با سامانه 124 این سازمان درمیان گذاشته تا مورد بررسی و پیگیری بازرسان قرار گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم