فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت خبر داد:

کشف ۱۲۶ دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت

عصر خودرو- رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۱۲۶ دستگاه خودرو احتکار شده فاقد پلاک از ۳ پارکینگ در حوالی خیابان یافت آباد، میدان هفت تیر و خیابان بهار به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

کشف ۱۲۶ دستگاه خودروی ایرانی و خارجی فاقد پلاک در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری اظهار داشت: روز گذشته، اخباری مبنی بر اینکه مالکان 3 پارکینگ خودرویی در حوالی خیابان بهار، میدان هفت تیر و یافت آباد با سو استفاده از شرایط و وضعیت فعلی جامعه، تعداد قابل توجهی از انواع خودروهای ایرانی و خارجی دپو و جمع آوری کرده‌اند تا در فرصت مناسب با چند برابر قیمت واقعی آن را روانه بازار کنند دریافت کردیم.

    این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی نشان از صحت اخبار داشت، گفت: با هماهنگی مقام قضائی روز گذشته مأموران در 3 عملیات جداگانه برای دستگیری محتکران و بازرسی از محل‌های مذکور به نشانی‌های اعلامی اعزام و موفق شدند ابتدا از پارکینگ حوالی یافت آباد 70 دستگاه انواع خودرو شامل بنز، پژ و 206، تیبا، دنا و رانا کشف و مالک پارکینگ را نیز به اتهام احتکار خودرو دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دهند.

    سردار ذوالقدری تصریح کرد: مأموران در ادامه بررسی‌های خود از دو پارکینگ در حوالی میدان هفت تیر و خیابان بهار نیز 56 دستگاه انواع خودرو خارجی و ایرانی شامل جک S5، هایما، پژو 405، مزدا 3 و ساینا کشف و مالک این پارکینگ‌ها را نیز به همین اتهام دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال دادند.

    رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه ارزش ریالی خودروهای کشف شده حدود 250 میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تحقیقات اولیه به دادسرا معرفی شدند.

    وی در پایان با اشاره به اینکه برابر تصمیمات صورت گرفته هر گونه دپو و نگهداری خودروی فاقد پلاک در پارکینگ‌ها، احتکار محسوب شده و با محتکران برابر دستور قضائی برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست: تا در صورت اطلاع از این گونه پارکینگ‌ها مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

    کد خبر 4932758

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو