فونیکسریمکسبهتام

محدودیت یا محرومیت؟

عصر خودرو- بالاخره ماراتن فروش ویژه عید از سوی هر دو خودروساز بزرگ کشور عملیاتی شد تا مسکنی باشد بر بازار خودرو این روزهای کشور و چند هزار دستگاه خودرو از طریق این برنامه فروش ، طی سه ماه آینده به خریداران تحویل داده خواهد شد.

محدودیت یا محرومیت؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، باتوجه به مشکلات ساختاری سایت های فروش هر دو شرکت خودروساز ، سازمان های نظارتی تصمیم گرفتند تا با رفع محدودیت های زمانی و سایر محدودیت های قبلی ثبت نام گسترده ای انجام شده و پس از قرعه کشی، تعدادی از متقاضیان به عنوان برندگان این مرحله از ثبت نام انتخاب شوند. تا اینجا جز بحث مشکلات زیر ساختی سایت های هر دو شرکت که به راحتی توسط شرکت های مطرح نرم افزاری کشور قابل رفع است مشکلی دیده نمی شود.

    در این بین سایر محدودیت ها از جمله داشتن پلاک فعال، ثبت نام یا تحویل خودرو در سی و شش ماهه گذشته از سوی شرکت های ایران خودرو و سایپا از خواسته های عموم متقاضیان بوده تا خودرو به دست متقاضیانی برسد که احتمال دلالی در آنها کمتر است.

    مهمترین مشکل ثبت نام اخیر هر دو خودروساز داشتن چک شخصی صیادی است که بسیاری از منتظران ثبت نام جدید را دچار یاس و نا امیدی کرده است. مهمترین ویژگی اخذ این چک در رهن ماندن سند خودرو به نام شرکت خودروساز است تا باز هم شانس دلالی متقاضیان کاهش یابد در حالیکه راه های دیگری نیز برای ایجاد محدودیت در این باره وجود داشته و تصمیم گیران این مقطع زمانی بازار خودرو ابران می توانستند لحاظ کنند تا مردم دچار فشارهای روحی و روانی کمتری در این باره شوند.

    هنوز فرصت اصلاح این محرومیت برای متقاضیان خرید خودرو به مناسبت عید سعید فطر هست و حداقل میتوان از مالکیت یک فقره چک مورد نظر از سوی خریداران خوش شانس گذشت و کمی از میزان نارضایتی مردم کاست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط