فونیکسریمکسبهتام

رنجروور اس وی اتوبیوگرافی؛ خودرویی خاص با تیونینگ منهارت پرفورمنس +تصاویر

عصر خودرو- رنجروور ولار اس وی اتوبیوگرافی داینامیک هر چند یک نامگذاری غیرمعمول و طولانی برای یک خودرو به نظر می رسد اما کاملا در ذهن مخاطب جای می گیرد زیرا نشانه ای برای محصولی خاص از رنجروور است. این محصول برای آن دسته از مشتریان رنجروور که بدنبال نمونه ای متفاوت از مدل استاندارد این خودرو هستند، طراحی شده است.

رنجروور اس وی اتوبیوگرافی؛ خودرویی خاص با تیونینگ منهارت پرفورمنس +تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، علاوه بر جزئیات متفاوت کابین، در بخش پیشرانه نیز از تپنده 8 سیلندر 5 لیتری سوپرشارژر با 542 اسب بخار خروجی و گشتاور 502 پوندفوت استفاده شده است. با این پیشرانه رنجروور طی 4.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت این خودرو برابر با 274 کیلومتر برساعت است.

ارتفاع خودرو نیز در مقایسه با مدل استاندارد برابر با 8 میلیمتر کاهش یافته است.

در این میان منهارت پرفورمنس تیونر مطرح آلمانی سراغ یک دستگاه ولار رفته و آنرا وارد برنامه شخصی سازی خود کرده است. نام این پروژه SV600 است.

تغییرات ظاهری همانطور که مشاهده می کنید شامل تم مشهور منهارت یعنی مشکی به علاوه جزئیات طلایی، قطعات فیبرکربن در بخش های مختلف بدنه به همراه رینگ و بامپر(سپر) اسپرت می شود.

گفتنی است منهارت پرفورمنس مجموعه ای است با 30 سال سابقه که بطور تخصصی به تیونینگ خودروهای آلمانی بویژه ب ام و مشغول است. البته منهارت پروژه های مختلفی را با دیگر خودروهای مطرح جهان در کارنامه خود دارد که تمامی آنها به یک شاخص در حوزه تیونینگ خودرو تبدیل شده اند و این جادوی مهندسان گروه تخصصی منهارت در ووپرتال آلمان است.

در بخش پیشرانه ولار نیز شاهد تغییراتی هستیم که در مجموع 10 درصد میزان خروجی موتور افزایش یافته است. عدد گشتاور نیز از 502 به 553 پوندفوت رسیده است. منهارت هنوز اطلاعاتی درباره صفر تا صد و بیشینه سرعت ارائه نکرده است.

سیستم اگزوز، ECU، مپ و تنفس موتور در تغییرات توسط تیونر بهبود یافته است. رینگ های 23 اینچی اختصاصی نیز از جذابیت های این محصول است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو