فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس راه ناجا خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱ مرداد ماه تا شنبه ۴ مرداد

عصر خودرو- سرهنگ شرافتی درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور از ۱ مرداد تا ۴ مرداد ماه توضیحاتی داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۱ مرداد ماه تا شنبه ۴ مرداد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره جزئیات اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه 1 مرداد ماه تا شنبه 4 مرداد در جاده‌های کشور، اظهار کرد: تردد موتور سیکلت‌ از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 1 مردادماه تا ساعت 6 صبح شنبه 4 مردادماه در محور‌های کرج -چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران -سمنان -مشهد و بالعکس ممنوع است.

    جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد خودروهای سواری در محور کندوان، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 3 مردادماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران –شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه 3 مردادماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

    او با اشاره به تردد وسایل نقلیه در محور هراز، گفت: در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه 3 مردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 22 روز جمعه 3 مردادماه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

    سرهنگ شرافتی بیان کرد: اجرای محدودیت‌های گفته شده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو شده تلقی می‌شود.

    جانشین رئیس پلیس راه ناجا درباره تردد وسائل نقلیه سنگین، به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی، گفت: در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

    او درباره تردد این نوع وسایل نقلیه در محور هراز گفت: در محور هراز تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه 1 مردادماه و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های 2 و 3 مرداد از محور هراز ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو