فونیکسریمکسبهتام

کشف ۱۵ دستگاه خودرو احتکاری در کرمانشاه

عصر خودرو- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: بازرسان سازمان صمت استان کرمانشاه در پی انجام مأموریت‌های محوله برای تنظیم بازار و مقابله اصولی با تخلفات احتمالی؛ از یک انبار واقع در کرمانشاه، تعداد ۱۵ دستگاه خودرو احتکاری را کشف و متخلف را پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

کشف ۱۵ دستگاه خودرو احتکاری در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از شاتا، مسعود بیگلری با اعلام این خبر، افزود: بازرسان میزان این تخلف را 7 میلیارد و 946 میلیون و 554 هزار ریال برآورد کرده‌اند.

    وی ادامه داد: بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده این سازمان، در یک عملیات بازرسی و کنترل بازار، موفق به کشف مقادیر متنابهی برنج احتکاری شده، متخلف را پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی کردند که میزان این تخلف 412 میلیون و 160 هزار ریال بوده است.

    معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صمت استان کرمانشاه در ادامه اعلام کرد: بازرسان این معاونت برای یک عمده‌فروشی که ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت نکرده و مقادیر قابل‌توجهی برنج را در خارج از شبکه مدون و تعریف‌شده قانونی، توزیع کرده بود، پرونده تشکیل داده، وی را به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط