فونیکسریمکسبهتام

َسبد محصولات آمیکو گسترش می یابد

عصر خودرو- نشست مشترک شهرام فداکار مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل(آمیکو) و محسن نریمان ریس سازمان منطقه آزاد ارس در راستای گسترش همکاری های منطقه ای برگزار شد.

َسبد محصولات آمیکو گسترش می یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵:۰۰
  • َسبد محصولات آمیکو گسترش می یابد
  • َسبد محصولات آمیکو گسترش می یابد
  • َسبد محصولات آمیکو گسترش می یابد

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل پس از دیدار ضمن اشاره به پتانسیل های موجود در منطقه آزاد ارس گفت: سازمان منطقه آزاد ارس به عنوان یکی از مناطق آزاد مهم کشور از نظر موقعیت سوق الجیشی و صنعتی شناخته می شود و دومین منطقه آزاد توسعه یافته در حال رشد کشور است.

او ادامه داد:  امیدواریم از پتانسیل های شرکت ارس خودرو دیزل به عنوان یکی از تولیدکنندگان خودروهای تجاری بخش خصوصی در منطقه آزاد اَرس بیشتر استفاده شود.

فداکار افزود: شرکت ارس خودرو دیزل به عنوان یکی از بزرگ ترین برندهای صنعتی این منطقه در حال گسترش سبد محصولات خود است و تحویل کمپرسی 2631 EEV خود رابه زودی و با  استاندارد آلایندگی یورو 5 پلاس به عنوان یک برند ایرانی آغاز خواهد کرد. ضمن این که افزایش تولید پیکاپ آسنا و همچنین معرفی ورژن مجهز به موتور توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز در دستور کار قرار دارد.

او تصریح کرد: ارس خودرو دیزل در سال آینده نیز برنامه معرفی کامیونت جدید را خواهد داشت و قصد دارد با استفاده از توان صنعتی و علمی صنعت گران و قطعه سازان منطقه ارس، تولید قطعات در بخش داخلی سازی و البته کامیونت های کاربری خود را در این منطقه متمرکز کند.

فداکار در پایان اشاره کرد: ارس خودرو دیزل با برند ایرانی ((آمیکو)) می کوشد که با توسعه سبد محصول و پلتفرم های خود نقشی موثر در تولید کشور ایفا کند و در این مسیر به حمایت های منطقه آزاد اَرس نیازمند است که خوشبختانه تفکر مدیریت حاکم بر این منطقه نیز در همین سمت و سو قرار دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط