فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

سایپا با وجود سخت ترین تحریم به دستاوردهای خوبی در تنوع محصول دست یافته است

شاهین، نقطه قوت سایپا محسوب می شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات و رفع موانع پیش روی صنعت خودرو، مجلس عزم خود را جزم و سعی کرده با احصاء مشکلاتی که بخش قابل توجهی ناشی از سخت ترین تحریم ها است این صنعت اشتغالزا را حمایت کند.

سایپا با وجود سخت ترین تحریم به دستاوردهای خوبی در تنوع محصول دست یافته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، یوسف داودی در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و با تاکید بر حمایت از صنعت خودرو، تصریح کرد: با توجه به ضرورت حمایت از صنعت داخلی و نقش اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی که خودروسازان در کشور دارند، مجلس در تلاش است تا با ریل گذاری مناسب، شرایطی را فراهم کند تا مشکلات شرکت های خودروسازی حل شود.
    وی با تقدیر از عملکرد سایپا در تولید خودروهای جدید و توقف تولید پراید، گفت: باعث افتخار صنعت خودروسازی کشور است که گروه سایپا توانسته در سخت ترین تحریم ها و مشکلات اقتصادی متعدد در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد و به دستاوردهای خوبی برسد.
    نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به تولید خودروی شاهین خاطرنشان کرد: شاهین خودروی جدید سایپا که به تکنولوژی های روز مجهز است می تواند بازار خودرو را متحول کند و به نیاز مردم پاسخ دهد؛ در این میان می توان گفت که خودروی شاهین نقطه قوت سایپا محسوب می شود.
    وی با بیان اینکه افزایش تولید خودرو و ساخت محصولات متنوع در سایپا حاصل درایت و تلاش مدیریت ارشد و همکاران متخصص این خودروساز برتر است، تصریح کرد: با توجه به تنوع محصولی که در سایپا دنبال می شود، تلاش برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان ضرورت دارد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: موضوع دیگری که گروه خودروسازی سایپا انجام داده و تاثیر آن به خوبی در بازار قابل مشاهده است، کاهش معوقات به مشتریان است، این مجموعه در کنار فعالیت های توسعه ای توانسته تاخیرهای گذشته را جبران کند. 
    وی با بیان اینکه مجلس در کنار صنعت خودرو است و از مجموعه ای چون سایپا که می خواهد در راستای اهداف ترسیم شده در توسعه محصول و افزایش سطح رضایت مردم گام بردارد حمایت می کند، خاطرنشان کرد: با توجه به دستاوردها و عملکرد قابل قبول گروه سایپا قطعا در آینده ای نزدیک شاهد رشد اقتصادی و رقابت با خودروسازان خارجی در امر کیفیت و صادرات محصول خواهیم بود.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نقش خودروسازان در اشتغالزایی را بارز دانست و گفت: هدف مجلس از حمایت صنعت خودروسازی ایجاد رضایت مردم است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو