فونیکسریمکسبهتام

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خبر داد:

پلاک گذاری اولین کامیون سه سال ساخت اروپایی

عصر خودرو- رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: اولین کامیون وارداتی سه سال کارکرده امروز از مرز دوغارون وارد و پلاک گذاری شد.

پلاک گذاری اولین کامیون سه سال ساخت اروپایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین نشست هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برگزار شد .

    در این مراسم اولین کامیون وارداتی کارکرده تا سه سال ساخت امروز در مرز دوغارون امروز پلاک گذاری و وارد کشور شد.

    در همین رابطه داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این نشست با بیان اینکه پلاک گذاری اولین کامیون وارداتی تا سه سال ساخت در مرز دوغارون انجام شد،گفت: در کمیته پایش حمل و نقل، موضوعات متناسب سازی تن کیلومتر و بررسی مشکلات و موانع حمل و نقل بار و مسافر در دستور کار قرار دارد.

    او ادامه داد: نرخ بلیت حمل و نقل عمومی مسافر با عرضه و تقاضا همخوانی نداشت وبا حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی موفق به انتقال اختیار نرخ گذاری حمل و نقل مسافر از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به شورای عالی ترابری کشور امسال شدیم.

    امانی یادآور شد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی نوسازی ناوگان مینی بوس رانی برای سال آینده در دستور کار قرار دارد و از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعتبار ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است تا با سرعت انجام شود.

    معاون وزیر راه و شهرسازی از گسترش همکاری‌های مشترک با پلیس راهور در سال آینده خبر داد.

    در ادامه این مراسم رضا اکبری معاون راهداری، بابک طالبی معاون حمل و نقل، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی به ارائه گزارش عملکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حوزه‌های خود پرداختند و برخی مدیران کل ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، لرستان و خوزستان نیز اقدامات شاخص و گزارش عملکرد سال 99 در حوزه استخفاظی خود را بیان کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط