فونیکسریمکسبهتام

مراکز معاینه فنی بدون کاهش ساعت فعالند

کاهش صف انتظار برای دریافت معاینه فنی

عصر خودرو- مراکز معاینه فنی در ابلاغیه ستاد ملی کرونا در دسته مشاغل خدات خودرویی قرار دارند و مشمول تعطیلی کرونایی نیستند و از این رو، شهروندان می توانند با مراجعه به این مراکز با رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده کنند.

کاهش صف انتظار برای دریافت معاینه فنی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از همشهری آنلاین، مدیر روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه خودرو شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی افراد از یکدیگر در مراکز معاینه فنی تمهیداتی ا سوی مراکز معاینه فنی پیش بینی شده است افزود: رانندگانی که برای دریافت معاینه فنی به مراکز مرتبط مراجعه می‌کنند باید در محل‌هایی که از پیش تعیین شده است حضور پیدا کنند تا پروتکل خهای بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت شود.

    محمدرضا گویا، اضافه کرد: رانندگان قبل از خروج از خودرو باید ماسک به صورت داشته باشند و قبل از تحویل وسیله نقلیه خود به کارشناسان مرکزمعاینه فنی، تجهیزات داخل خودرو را ضد عفونی کنند. مالک خودرو، بعد از تحویل خودرو نیز باید بار دیگر لوازم داخل آن را ضدعفونی کرده تا احتمال انتقال بیماری به کارشناسان و رانندگان به حداقل برسد.

    وی  با تاکید بر اینکه ساعت کاری فعالیت مراکز معاینه فنی نسبت به گذشته تغییری نداشته است افزود: مراکز معاینه فنی روزانه پذیرای 6 هزار دستگاه خودرو برای صدور برگه معاینه فنی هستند. به دلیل خلوت شدن مراکز صف انتظار برای صدور گواهی معاینه فنی به کمتر از نیم ساعت کاهش یافته است و در مقابل مراکز معاینه فنی صف چندانی از خودروهای متقاضی دریافت معاینه فنی وجود ندارد.

    به گفته گویا، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه انتظار ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو شهرداری تهران یا با بهره گیری از سیستم نوبت گیری اینترنتی که در سامانه تهران من فعال است، نسبت به کنترل صف خودروهای متقاضی و انتخاب خلوت ترین مرکز معاینه فنی، به شکل اینترنتی نوبت معاینه فنی بگیرند.

    وی تاکید کرد: شهروندان برای اطلاع از ساعت کاری مراکز معاینه فنی به سایت https://inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو