فونیکسریمکسبهتام

استفاده ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از مترو در سال ۹۹

عصر خودرو- مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از فروردین ماه سال۹۹ تا پایان اسفندماه ۹۹ با مترو تردد کرده اند.

استفاده ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از مترو در سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا محسن محمدیان افزود: سال گذشته بیشترین آمار استفاده ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه به ترتیب در خردادماه  700و تیرماه 562 دوچرخه سوار بود.

    وی با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدایی سال 98 ، 4هزار و 298 دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند، گفت: در سه ماه ابتدایی سال 99 ،  873 نفر از ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه استفاده کردند.

    محمدیان افزود: در سه ماهه آخرسال98 نیز 1616 دوچرخه سوار از مترو اســتفاده کردند. این آمار در سه ماهه آخر سال 99 نیز به 410 نفر رسید و کمترین آمار ســفر با دوچرخه به ترتیب در فروردین ماه 53 نفر، شهریورماه 153 و مردادماه 217 نفر به ثبت رسید.

    به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه وی با اشاره به اینکه خط 5 متروی تهران دسترسی راحت تر به بوستان چیتگر را مهیا کرده است، گفت: بیشترین آمار ســفر با دوچرخه در خط 5 متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است و بعد از آن به ترتیب خط 3 متروی تهران به دلیل دسترسی به بوستان ولایت و خط 2 به دلیل داشتن تقاطع با خط 5 بیشترین آمار سفر با دوچرخه را طی 7 ماه گذشته داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط