فونیکسریمکسبهتام

آخرین بوگاتی ویرون سوپر اسپرت برای فروش به بازار عرضه می‌شود

به گزارش عصر خودرو - ویرون سوپر اسپرت یکی از عجیب‌ترین خودروهای بوگاتی است که تنها ۴۸ خودرو از آن ساخته شده است.

آخرین بوگاتی ویرون سوپر اسپرت برای فروش به بازار عرضه می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳:۰۰
  • چک
  • چک
  • چک
  • چک
  • آخرین بوگاتی ویرون سوپر اسپرت برای فروش به بازار عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بوگاتی ویرون یک ابرخودروی نسبتاً کمیاب است. ویرون سوپر اسپرت نیز یکی از عجیب‌ترین و خارق العاده ترین خودروهای بوگاتی است. تنها 48 خودرو از آن ساخته شده و در هر جایی نمی توان یکی از آنها را دید. 

ویرون سوپر اسپرت خودرو معمولی نیست، این خودرو  48 امین خودرویی است که ساخته شده و  آخرین ویرون سوپر اسپرتی است که از خط مونتاژ خارج می‌شود. این اولین بار نیست که این واحد دقیق برای فروش عرضه می‌شود و اما ویژگی ویژه Veyron Super Sport چیست؟

برای افراد ناآگاه باید گفت که این اتومبیل یک بار رکورددار سریعترین وسیله نقلیه قانونی تولید جاده‌ای در تمام زمان‌ها در سال 2010 شد و سرعت آن 431.072 کیلومتر در ساعت است. برخلاف شیرون اسپرت که در یک جهت 490.484 کیلومتر در ساعت حرکت کرد، ویرون اسپرت اسپرت این کار را در دو جهت انجام داد، که توسط کتاب رکورد‌های گینس و آژانس بازرسی فنی آلمان (TÜV) تأیید شد.

آخرین بوگاتی ویرون Super اسپرت برای فروش به بازار عرضه می شود

اگر برای فروش به ویرون سوپر  اسپرت برگردیم، رانندگی چندانی نداشت، فقط 2016 کیلومتر، کیلومتر شمار آن بود که در عکس‌ها دیده می‌شود. سوابق کامل سرویس آن البته شامل آخرین سرویس امسال در 24 فوریه 2021 است، همچنین دارای یک سری لاستیک جدید از آخرین سرویس و ضمانت طولانی بوگاتی تا ژانویه 2022 است.

آخرین بوگاتی ویرون Super اسپرت برای فروش به بازار عرضه می شود

سازنده این خودرو خاص گفته است که کلیه قطعات موتور به صورت دستی ساخته و سر هم‌بندی می‌شود، تولید اکثر قطعات این خودرو در آلمان انجام می‌گیرد، اما برای سرهم‌بندی به مولشایم فرانسه فرستاده می‌شوند. بوگاتی گفته که مدل 1300 اسب بخاری را روانه بازار خواهد کرد.

آخرین بوگاتی ویرون Super اسپرت برای فروش به بازار عرضه می شود

این خودرو با توان حداکثر 1001 اسب بخار و حداکثر با سرعت 409 کیلومتر بر ساعت است و 16 سیلندر در سیکل ترکیبی 23٫1 لیتر بنزین به ازای هر 100 کیلومتر مصرف می‌کند و مصرف آن در شهر به 37٫2 لیتر می‌رسد و در جاده 14٫9 لیتر در هر 100 کیلومتر می‌رسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط