فونیکسریمکسبهتام

مقام اول خوب است اما نه در همه ی موارد

عصر خودرو- اندازه گیری ها نشان داده که لس آنجلس دیگر از لحاظ «بدترین ترافیک» صدرنشین نیست.

مقام اول خوب است اما نه در همه ی موارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، لس آنجلس نزدیک به 30 سال بود که عنوان «بدترین ترافیک آمریکا» را از آن خود کرده بود اما در سال 2020 این عنوان را از دست داد، هر چند که باید ساکنان این شهر از این بابت خوشنود باشند.

    پژوهش ها و مطالعات مؤسسه حمل و نقل «ای اند ام» A&M در تگزاس از سال 1982 تا به حال منطقه لانگ بیچ آناهایم در لس انجلس را بدترین منطقه از لحاظ ترافیک معرفی کرده است اما حالا گزارش« اِربن موبیلیتی 2021» 2021 Urban Mobility Report [حمل و نقل نوین شهری 2021]  ناحیه نیوآرک در نیویورک New York-Newark را «بدترین ترافیک» کشور معرفی کرده است.

    اندازه گیری این مؤسسه ها بر اساس کل ساعتی است که رانندگان با تأخیر به مقصد می رسند. در سال 2020 در ناحیه نیوآرک در نیویورک، 494,268 ساعت از وقت مردم در ترافیک تلف شده است. در حالی که در لانگ بیچ آناهایم این رقم 365,543 ساعت بوده است.

    به بیان دیگر لس انجلسی ها دیگر نمی توانند ادعا کنند که بدترین ترافیک کشور را دارند و بخشی از دلیل آن شیوع ویروس کوید-19 بوده است. بیشتر سال 2020، متولیان شهر مردم را وادار به ماندن در خانه کرده اند و خیلی از کارمندان در ایالت کالیفرنیا با دورکاری امور خود را به انجام رسانده اند. نکته قابل توجه مقایسه سال 2020 لس آنجلس با سال 2019 است. در حقیقت سال 2019 میزان وقت تلف شده در ترافیک سه برابر 2020 یعنی رقم سرسام آور 952,183 ساعت بوده است.

    کاهش ترافیک سال 2020 مختص چند ابرشهر نبوده و تقریباً از الگوی مشابهی در اکثر شهرها پیروی کرده است. 15 شهر که همیشه در صدر جدول بدترین ترافیک بوده اند به طور متوسط از 312,680  ساعت وقت تلف شده، به 152,347 ساعت رسیده اند.

    دیوید شرانگ David Schrank  یکی از دو نویسنده گزارش گفته است: «ساعت کاری منعطف و اتصال اینترنتی مطمئن و قابل اعتماد به کارمندان این فرصت را داده است که جدول زمانبندی کاری خود را به انتخاب خودشان تنظیم کنند و همین هم باعث شده است که به نیازهای زندگی خودشان بهتر رسیدگی کنند و تعادل بهتری بین کار و زندگی برقرار نمایند.»

    بر اساس این گزارش هر راننده به طور متوسط در سال 2020 در نیوآرک نیویورک، در ترافیک 56 ساعت وقت تلف کرده است. 5 شهر از لحاظ متوسط وقت تلف شده در سال به ازای هر راننده عبارتند از:

    نیویورک-نیوآرک: 56
    بوستون: 50
    هیوستن: 49
    لس آنجلس-لانگ بیچ آناهایم: 46
    سان فرانسیکو –اوکلند: 46
    با این که در کل کشور در طول 30 سال گذشته، سال 2020 پایین ترین حد ترافیک سنگین را تجربه کرده، اما به نظر نمی رسد که این رویداد به همین شکل باقی بماند.

    از ماه سپتامبر [شهریور]، شرایط ترافیک به تدریج به حالت عادی عادی باز گشته و از زمانی که تعطیل سراسری در کالیفرنیا به پایان رسیده، لس آنجلس ممکن است عنوان 30 ساله خود را پس بگیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو