فونیکسریمکسبهتام

درخواست پلیس راهور از مردم برای همکاری بیشتر در اجرای محدودیت‌های تردد

عصر خودرو- معاون اجتماعی پلیس راهور از هموطنان به‌ویژه در دو استان تهران و البرز خواست در اجرای طرح تشدید کنترل محدودیت‌ها با پلیس همکاری بیشتری کنند.

درخواست پلیس راهور از مردم برای همکاری بیشتر در اجرای محدودیت‌های تردد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ «عین الله جهانی» روز چهارشنبه افزود: از هموطنان می خواهیم با توجه به تعطیلات اعلام شده در 2 استان تهران و البرز همکاری بیشتری داشته و کسانی که با پلاک‌های غیر بومی قصد ورود به تهران و کرج را داشته باشند از ورود آنها جلوگیری می شود. اما کسانی که کار ضروری دارند، می توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی، بار و مسافر استفاده کنند. 

    وی ادامه داد: همچنین تردد وانت ها با پلاک عمومی، سفید و نارنجی بلامانع است. طرح محدودیت تردد ها در 2 استان تهران و البرز تا 7 صبح روز دوشنبه هفته آینده (4مرداد ماه) ادامه دارد. 

    جهانی گفت:طرح تشدید کنترل محدودیت های کرونایی در 2 استان تهران و البرز با قوت و جدیت در حال اجراست.

    به گفته وی، براساس گزارش های دریافتی از ورودی و خروجی شهرها و 2 استان تهران و البرز حاکی از همکاری بسیاری از هموطنان با پلیس در راستای اجرای این طرح است.
    جهانی تصریح کرد: البته تعدادی از هوطنان به محدوده کنترل ترافیک رسیده که با تذکر پلیس از مسیر خود بازگشتند اما برخی اصرار بر ادامه مسیر داشتند که با توجه به اینکه خارج از ضوابط اعلام شده و ورود به شهرهای قرمز داشتند با جریمه یک میلیون تومانی مواجه شدند.

    معاون اجتماعی پلیس راهور گفت: اعمال قانون به صورت فیزیکی و از طریق دوربین های هوشمند انجام می شود.  در شهرها و بقیه استان هایی که شهرهای قرمز و نارنجی دارند طرح محدودیت ها همچنان ادامه دارد.

    به گزارش ایرنا،  بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، محدویت های تردد به صورت مستمر در حال حاضر اجرا می شود.

    برابر با اعلام وزارت کشور، همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است.

    از آن جایی که در اجرای محدودیت و ممنوعیت ها تهران، کرج، شهریار، ورامین و دماوند یکپارچه دیده شده، تردد بین شهری در استان البرز و تهران بلامانع است اما ورود و خروج به این دو استان ممنوع است.

    وزارت بهداشت امروز اعلام کرد: در حال حاضر 232 شهر کشور در وضعیت قرمز، 117 شهر در وضعیت نارنجی و 99 شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

    براساس این گزارش از دیروز تا امروز 30 تیرماه 1400 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 27 هزار و 379 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 755 نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید19 در کشور به سه میلیون و 603 هزار و 527 نفر رسید.

    متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 213 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 87 هزار و 837 نفر رسید.

    خوشبختانه تاکنون سه میلیون 185 هزار و 946 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    چهار هزار و 518 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

    تا کنون 25 میلیون و 262 هزار و 349 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو