فونیکسریمکسبهتام

«تارا» آمد؛ چابک و جسور

عصر خودرو- « تارا » سرانجام به عنوان یک خودرو جدید ایرانی پس از طی فرآیندهای مهندسی تولید انبوه، وارد خیابان ها و جاده های کشور شد؛ محصولی که در همان نگاه نخست مجذوبت می کند.

«تارا» آمد؛ چابک و جسور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو با ویژگی های فراوانی از جمله طراحی زیبا، بهره گیری از تکنولوژهای پیشرفته در زمینه های گوناگون، ایمنی مثال زدنی، پایین بودن مصرف سوخت، قدرت و شتاب بالا، جاداربودن و آسایش، رعایت استانداردهای بین المللی، موتور پر قدرت و ... رسما وارد کارزار رقابت در میان رقبای داخلی شد. البته این همه ماجرا نیست؛ ویژگی های منحصر به فرد این محصول و قابلیت های بالای آن، از تارای چابک، جسور و شیک، شخصیتی رقابت پذیر در بازارهای جهانی ارایه کرده است. مجوز ورود این محصول به بازارهای صادراتی، با توجه به مشخصات فنی پیشرفته و دارا بودن آپشن های روز دنیا دور از دسترس نیست.

    امروزه خانواده ها، بویژه جوانان ایرانی به دنبال خودروی زیبا با طراحی متفاوت هستند. چرا که در سایت ها و فضای مجازی مرتبط، هر روز تصاویر محصولات جدید خارجی با رنگ ها و مدل های گوناگون در مقابل دیدگان آن ها رژه می روند. طبعا در چنین فضایی انتظارات اقشار جامعه از خودروسازان داخلی افزایش می یابد. بنابراین طراحی جدید و خوش چهره و نیز تجهیزات و آپشن های مدرن و بروز دنیا، دو مولفه ی بسیار مهم از سوی خریداران امروزی است، زیرا در همان برخورد نخست، این دو نکته بیش از سایر ویژگی های یک محصول، قابل لمس است.

    در همین راستا سدان جدیدِ بزرگ ترین خودروساز کشور در کنار زیبایی ظاهری‌اش، تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی به روزی را با خود به ارمغان آورده است. نسخه اتوماتیک تارا که مدتی بعد از نسخه دستی به بازار خواهد آمد، مجموعه ای بی بدیل از تازه های صنعت خودرو جهان است که مهری بر توسعه صنعت خودروی کشور خواهد زد، همچنین مشخصات فنی تارا و بهره مندی از قوای محرکه و پیشرانه مدرن، این محصول را در زمره قدرتمندترین سدان های بازار قرار خواهد داد.

    دستیابی به استانداردهای ایمنی اروپا نیز ویژگی است که تارا را به گزینه شایسته ای بدل کرده است؛ دریافت تاییدیه های «ایمارک» برای این سدان، ورود آن را به بازارهای همسایه و حتی اروپایی میسر خواهد ساخت.

    سدان یاد شده برای رسیدن به ایمنی بالا، از ورق های بدنه نسل جدید و جوش لیزری بهره می برد؛ بر این اساس با کسب استاندارد های ایمنی از موسسات بین المللی، مجوز ورود به بازارهای جهان را نیز از آن خود کرده است.

    ناگفته پیداست محصول تیزپای ایران خودرو، با طراحی خلاق و متفاوت، پایه گذار تفکر و انتظارات جدیدی در صنعت خودرو کشور خواهد شد؛ به طوری که توقعات عمومی جامعه از محصولات آتی را بیش از گذشته افزایش خواهد داد. از آنجایی که تارا پیشرفته ترین خودرو سواری ساخت داخل به شمار می رود، بنابراین می تواند نماینده شایسته صنعتگر ایرانی در بازارهای صادراتی به شمار آید. تارا با ویژگی های یاد شده دستاوردی ارزنده و افتخارآمیز در کارنامه صنعت خودرو کشور به ثبت رسیده است؛ آن هم درست در روزگاری که کاستی ها و تنگناها به دلیل تحریم های غرب، تولیدکنندگان و صنعتگران کشورمان را با مشکلات فراوانی روبه رو ساخته است. با این اوصاف خودروسازها و در کنارشان قطعه سازهای ایرانی همچنان نگاهی مصمم، رو به جلو و توسعه محور دارند و با تمام نیرو از سنگر تولید، کار و تلاش، جانانه دفاع می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو