فونیکسریمکسبهتام

با اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛

کوییک.اس با چهارستاره وارد جدول کیفی خودروهای داخلی شد

عصر خودرو- خودرو کوییک.اس محصول تولیدی شرکت سایپا، برای نخستین‌بار در آزمون‌های کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، با چهارستاره وارد جدول خودروهای داخلی شد.

کوییک.اس با چهارستاره وارد جدول کیفی خودروهای داخلی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، بنابر آخرین گزارش منتشره شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی در مردادماه 1400، خودرو کوییک.اس برای نخستین‌بار با کسب چهارستاره در لیست خودروهای کلاس قیمت پنج قرار گرفت.

    براساس اعلام شرکت مذکور، خودرو کوییک.اس در شاخص‌های مؤثر در کیفیت شامل میانگین نمره منفی، میانگین عملکردی، IQS و همچنین آزمون‌های عملکردی شامل آزمون بدنه، رنگ خودرو، فنربندی و تعلیق فرمان، موتور و انتقال قدرت، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی و همچنین میزان صداهای غیرعادی مورد بررسی قرار گرفت و توانست چهارستاره کیفی را کسب کند.

    خودرو کوییک.اس محصول جدید گروه خودروسازی سایپا برای نخستین‌بار است که مورد آزمون‌های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته و از بدو امر توانسته در رده خودروهای چهارستاره قرار گیرد.

    پیش از این خودرو کوییک، دیگر محصول تولیدی شرکت سایپا نیز در رده خودروهای چهارستاره قرار گرفته بود. کسب چهارستاره کیفی برای محصولات گروه خودروسازی سایپا و ارتقای استانداردی سایر محصولات این مجموعه در شرایط دشوار تحریم و سختی تأمین و تولید قطعات، به‌عنوان نمادی از ارتقای برنامه‌های کیفی نظیر بازرسی‌های مستمر، اجرای سیاست‌های خودکنترلی و آموزش روزافزون نیروهای انسانی فعال در بخش‌های تولیدی محسوب می‌شود.

    موفقیت‌های گروه خودروسازی سایپا در عرصه کیفیت در حالی است که با اجرای سیاست‌های بومی‌سازی قطعات خودرو توسط این مجموعه، تعمیق داخلی‌سازی محصولات سایپا نسبت به سالیان گذشته به‌شکلی بی‌سابقه افزایش یافته که بیانگر توان شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های توانمند ایرانی در زمینه تولید انبوه قطعات باکیفیت و استاندارد خودرویی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو