فونیکسریمکسبهتام

فورد رنجر جدید بزودی در بازار

عصر خودرو- طبق عکس‌های لو رفته و تیزرهای مختلف از مدل جدید فورد رنجر، برخی از ویژگی‌های این خودرو را می‌دانیم اما هنوز باید منتظر اعلام رسمی آمریکا برای رونمایی از این مدل باشیم.

فورد رنجر جدید بزودی در بازار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تجارت‌نیوز، نسل بعدی فورد رنجر به صورت جهانی رونمایی شد. پس از تیزرها و عکس‌های لو رفته، نسل بعدی پیکاپ فورد رنجر بالاخره رونمایی شد. این خودرو تغییرات جزئی در ظاهر داشته است. و تمام امکانات موتور آن در اولین نسخه آن در آمریکا در دسترس نیست اما در کل شبیه رنجرهای دیگر است.

    این مدل نسبت به مدل‌های قبلی بیشتر حالت مربعی دارد و به ماوریک و F150 شباهت دارد. چراغ‌های جلو به فناوری ماتریکس ال ای دی مجهز است تا بتوانند مواقع نزدیک شدن ماشین از روبرو مات شوند.
    به نقل از اتوبلاگ، سپرهای عقب مجهز به دو پله در طرفین برای دسترسی راحت‌تر به قسمت بار هستند. در عقب نیز مانند F150 دارای یک میز کار است.

    طراحی داخلی نسبت به مدل‌های قبلی به روزتر شده است و بارزترین آن‌ها اضافه کردن نمایشگر لمسی بزرگ عمودی است. این نمایشگر در دو سایز 10 و 12 اینچ در دسترس است. که داخل داشبورد تعبیه شده است.

    شاسی ماشین بهبود یافته است و کمپانی فورد ادعا می‌کند این مدل جدید بخاطر خنثی کردن ضربه‌های عقبی وارده به ماشین بهتر حرکت می‌کند.

    فورد در موتور مدل جدید برای یک پیشرانه سه لیتری دیزلی V6 جا باز کرده است که حدس می‌زنیم به پیشرانه 250 اسب بخاری F150 شبیه باشد. همچنین دیزل دو لیتری چهار سیلندری با یک یا دو توربورشارژر در دسترس است. به نظر می‌رسد این مدل دارای موتور مجهز به سیستم توربوشارژر V6 باشد. گیربکس این خودرو در حالت اتوماتیک ده سرعتی و در حالت دستی شش سرعتی است.

    برای اطمینان از جزئیات این مدل باید منتظر اعلام رسمی آمریکا باشیم . فوردهای خارج از کشور سال آینده تولید خود را در تایلند و آفریقای جنوبی آغاز می‌کنند. تولید رنجرهای آمریکایی نیز احتمالا در همان کارخانه میشیگان ادامه پیدا می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو