فونیکسریمکسبهتام

تمام محورهای اصلی کشور باز است

عصر خودرو- یک مقام مسئول گفت: در حال حاضر تمامی راه های مواصلاتی کشور باز هستند و تردد در مسیرهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ مجاز است.

تمام محورهای اصلی کشور باز است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد مهریاری مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در حال‌حاضر تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت و مسیرهای رفت و برگشت برقرار است.

    او ادامه داد: همچنین در محور چالوس و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت بارش برف و باران گزارش شده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و محور هراز فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

    مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین درباره آخرین وضعیت جوی در مسیر‌های مختلف کشور هم گفت: طبق گزارش‌های اعلام شده در برخی از محور‌های استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و مازندران بارش برف و باران گزارش شده است.

    او ادامه داد: در برخی از محور‌های استان‌های گیلان و ایلام بارش باران گزارش شده است.

    مهریاری گفت: در حال حاضر تمامی راه‌ها باز هستند و تردد در مسیر‌های کوهستانی تنها با زنجیر چرخ مجاز است.

    به گفته مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیش از 400 راهدارخانه با 2200 راهدار و 2000 دستگاه ماشین آلات راهداری زمستانی سنگین و نیمه سنگین آماده باش هستند و در تمامی مسیر‌های برف گیر نیرو‌های راهداری حضور دارند و هیچ مسیری تاکنون مسدود اعلام نشده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط