فونیکسریمکسبهتام

بهترین خودروهای سایپا کدام هستند؟

عصر خودرو- کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که خودرو داخلی بخواهد بخرد و خودروسازی سایپا را انتخاب نکند. با وجود پیشرفتی که این سازنده در زمینه ارائه خودروهای متنوع و قیمت مناسب داشته است، توانسته نیمی از بازار خودروهای داخلی را در دست بگیرد و رویای ماشین دار شدن افراد زیادی را برآورده کند.

بهترین خودروهای سایپا کدام هستند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، می‌خواهید بدانید سایپا‌ چه انقلابی در صنعت خودروسازی به پا کرده؟ کافی است در خیابان اطرافتان را نگاه کنید. تیبا، پراید، ساینا و کوییک‌ تنها بخشی از محصولات تولید شده پرطرفدار این برند داخلی هستند. اگر شما هم به دنبال یک ماشین قیمت مناسب هستید و می‌خواهید با بودجه‌ای که دارید یک خودرو صفر و دست اول بخرید، با خودرو 45 همراه شوید و قیمت امروز ماشین‌های جدید پرطرفدار و پرفروش این کمپانی را به همراه ویژگی‌های آن‌ها بشناسید.

    قیمت روز خودرو ماشین‌های سایپا

    تحریم‌ها فقط بازار سکه و طلا و خرید و فروش خانه را زمین‌گیر نکرد، بلکه هزینه قطعات و لوازم خودروهای صفر برای سازنده‌ها بسیار بالاتر از قیمت چند سال پیش آن‌ها تمام می‌شود. به همین خاطر خودروسازی‌های داخلی مانند سایپا‌ مدام قیمت محصولاتشان را به روز می‌کنند تا بتوانند همچنان چرخه تولید ماشین‌های ایرانی را سرپا نگه دارند و به حیاتشان ادامه دهند.

    جالب است بدانید با وجود این افزایش قیمت خودروهای داخلی، باز هم عرضه و تقاضای آن‌ها هماهنگ نشده و خودروسازان‌ مجبور شده‌اند طرح‌های پیش فروش و فروش فوری را برای کوتاه کردن دست دلالان از این بازار و رساندن ماشین‌های نو به دست خریداران واقعی ارائه کنند. در این طرح‌ها فقط کسانی که بالای 18 سال هستند، گواهینامه دارند و پلاک انتظامی به نامشان ثبت نشده می‌توانند شرکت کنند. همچنین این پیش شرط برای فروش خودرو وجود دارد که برنده قرعه کشی‌های فروش سایپا‌ باشید و بتوانید قیمت روز خودرو را به مبلغ کارخانه که بسیار کمتر از بازار آزاد است بپردازید.

    برای خرید محصولات سایپا‌ باید قیمت روز آن‌ها را بدانید. قیمت خودرو‌ نو تیبا‌ 2 در مدل‌های متنوع از 178 میلیون تومان تا 205 میلیون تومان در نظر گرفته شده و خرید پراید‌ هم حدود 178 میلیون تومان برای مشتریان آب می‌خورد. ساینا سایپا‌ از 183 تا 204 میلیون تومان قیمت گذاری شده و کوییک‌ از 192 میلیون تومان تا 268 میلیون تومان ارزش گذاری می‌شود. همچنین قیمت خودرو‌ نو شاهین سایپا‌ حدود 350 میلیون تومان و آریو‌ حدود 365 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

    قیمت ماشین‌های صفر بازار آزاد خودرو از قیمت خودرو‌ امروز اعلام شده توسط سازنده‌ها بیشتر است. به همین خاطر است که مشتریان ترجیح می‌دهند قیمت روز خودرو سایپا‌ را بررسی کرده و از طریق طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده این سازنده برای خریدن ماشین‌های دلخواهشان اقدام کنند.

    ویژگی‌های ماشین جدید سایپا‌ یا شاهین

    ماشین شاهین سایپا بی‌شک یکی از جدیدترین و زیباترین خودروهای تولید شده توسط خودروسازی سایپا‌ است که از زمان معرفی تا فروش توانسته طرفداران پر و پا قرص زیادی پیدا کند. این خودرو سواری یک سدان جمع و جور و شیک برای خانواده‌هایی است که می‌خواهند یک ماشین ایرانی جدید و دست اول داشته باشند. سایپا‌ برای تولید شاهین از پلتفرم SP100 کمک گرفته و نهایت دقت و ظرافت را برای خلق یک محصول بی‌نظیر و مخاطب پسند به کار برده است.

    از مشخصات فنی شاهین سایپا‌ می‌توان به قدرت 110 اسب بخار، جعبه دنده 5 سرعته دستی، مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو 5 و حجم مخزن سوخت 47 لیتری آن اشاره کرد.

    سایپا برای طراحی نمای بیرونی ماشین شاهین از ولکس C30 الهام گرفته است. نحوه طراحی سه بعدی بدنه شاهین سایپا‌ به همراه زیبایی چراغ‌ها و نحوه قرارگیری سپر این ماشین باعث شده که این خودروی سواری یک سر و گردن بالاتر از سایر محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان داخلی باشد.

    داخل ماشین شاهین هم دست کمی از بیرون آن ندارد و سایپا‌ این با برای راحتی حال راننده و سرنشینان سنگ تمام گذاشته است. متریال باکیفیت که برای طراحی داشبورد و سایر بخش‌های شاهین در نظر گرفته شده در کنار طراحی کنسول میانی و حالت فرمان این ماشین رانندگی را با آن ساده و لذت‌بخش می‌کند.

    کوییک؛ خودرو محبوب خودروسازی سایپا

    ماشین کوییک یکی دیگر از ماشین‌های این سازنده که توانسته جایش را در بازار خودروهای داخلی باز کند. این خودرو سواری در مدل‌های متنوع کوییک‌ پلاس، کوییک‌ دنده‌ای و کوییک‌ R تولید و روانه بازار شده است. ماشین کوییک‌ روی پلتفرم X200 تولید شده و طراحی آن شباهت زیادی به ترکیب ساینا و تیبا‌ 2 دارد. طراحی ویژه چراغ‌های کوییک‌ و متفاوت بودن نمای بیرونی آن باعث شده که این خودروی سواری یک ماشین محبوب برای جوانان محسوب شود. داخل کوییک‌ شباهت زیادی به داخل ماشین تیبا‌ 2 دارد، با این وجود کیفیت ساخت کنسول و... باعث شده که زیبایی و راحتی این ماشین از سایر خودروهای میان رده سایپا‌ بیشتر باشد.

    از مشخصات‌ کوییک‌ می‌توان به قدرت 87 اسب بخار، گیربکس 5 سرعته دستی، شتاب 13 ثانیه، مصرف سوخت 7 لیتر در هر 100 کیلومتر، استاندارد آلایندگی یورو 4 و حجم مخزن سوخت 41 لیتری آن اشاره کرد.

    معرفی منبع آخرین اخبار محصولات سایپا

    برای خرید ماشین صفرکیلومتر باید اخبار روز دنیای خودرو را دنبال کنید و به محض اینکه طرح پیش فروش یا فروش فوری سایپا‌ باز شده، نسبت به خرید خودروی سواری دلخواهتان اقدام کنید. البته اگر عجله دارید و می‌ترسید ماشین از آنچه امروز هست گران‌تر شود و دستتان خالی بماند، پیشنهاد می‌کنیم ماشین‌های دست دوم کم کارکرد را بررسی کرده و خودروی سواری دلخواهتان را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

    خودرو 45 این امکان را برای خریداران ماشین‌های نو و دست دوم فراهم کرده که آخرین اخبار طرح‌های ارائه شده توسط سازنده‌ها را در این وب سایت بخوانند. همچنین می‌توانید به شرط کارشناسی و با قیمت منصفانه ماشین دلخواهتان را از این وب سایت بخرید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو