فونیکسریمکسبهتام

توضیح پلیس در خصوص آتش‌سوزی ۱۱ خودرو در محوطه پتروشیمی ره‌آوران فنون ماهشهر

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اشاره به آتش‌سوزی ۱۱ دستگاه خودرو در محوطه حفاظت شده پتروشیمی ره‌آوران فنون ماهشهر گفت: پلیس بلافاصله پس از وقوع حادثه به این پرونده ورود کرد.

توضیح پلیس در خصوص آتش‌سوزی ۱۱ خودرو در محوطه پتروشیمی ره‌آوران فنون ماهشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرشاد کاظمی در بیان جزییات این خبر بیان کرد: در پی اعلام حراست پتروشیمی مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی تعداد ١١ دستگاه خودرو در محوطه مهمانسرای شرکت نیمه خصوصی پتروشیمی راه‌آوران فنون ماهشهر ( زیرمجموعه هلدینگ خلیج فارس در شهر چمران ماهشهر)، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

    سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه آتش سوزی در محدوده حفاظت شده حراست است، گفت: بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان این حادثه به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

    به گزارش ایرنا آتش سوزی در محوطه میهمانسرای پتروشیمی ره‌آوران فنون ماهشهر منجر به سوختن 11 خودرو شد که خوشبختانه تلفات جانی درپی نداشت.

    شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی واقع در سایت سه منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان، (‌مرکز کارخانجات و صنایع شیمیایی کشور)‌ از سال 1377 متولی آموزش‌های عمومی، فنی، تخصصی، HSE، زبان و رایانه برای شرکت‌ها،‌ موسسات و علاقمندان در سطح کشور و منطقه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط