فونیکسریمکسبهتام

جاگرنات: وانت ۳۰۰ هزار دلاری با زوایای خطرناک! +عکس

عصر خودرو-جاگرنات از نمونه ۶.۲ لیتری سوپرشارژ هلکت ۸ سیلندر استفاده شده که برابر با ۸۵۰ اسب بخار خروجی دارد.

جاگرنات: وانت ۳۰۰ هزار دلاری با زوایای خطرناک! +عکس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • جاگرنات: وانت 300 هزار دلاری با زوایای خطرناک! +عکس

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران؛  جاگرنات 6X6 نام یک وانت آخرالزمانی است که توسط تیونری به نام Apocalypse معرفی شده است. اصل پروژه بر پایه پیکاپ رم تی آر اکس شکل گرفته که پس از تغییرات برچسب قیمت 297999 دلاری را حمل می کند

در بخش پیشرانه جاگرنات از نمونه 6.2 لیتری سوپرشارژ هلکت 8 سیلندر استفاده شده که برابر با 850 اسب بخار خروجی دارد. این عدد در مقایسه با 702 اسب بخار خروجی پیشرانه استاندارد رم تی آر اکس بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

این خروجی برای 6 چرخ فعال و شاخص یدک کشی 9072 کیلوگرم کاملا مناسب و هماهنگ است.

یکی از جذاب ترین قسمت های پیکاپ جاگرنات به رینگ های 22 اینچی و لاستیک های 40 اینچی آن مربوط می شود که عبور از هر بیراهه ای را به نظر آسان خواهد کرد.

انتخاب رنگ مشکی برای کل پروژه و پنل های حجیم با زوایای تیز در قسمت های مختلف بدنه شرایطی را ایجاد کرده تا مخاطب احساس کند نزدیک شدن به جاگرنات خطرناک و آسیب رسان خواهد بود!

در فضای داخل کابین از نمایشگر اصلی 12 اینچی و سیستم صوتی برند حرفه ای هارمن کاردون استفاده شده است. دوربین های محیطی جالبی نیز در خودرو کار گذاشته شده تا نمایی برد آی را در اختیار راننده قرار دهد.

از دیگر امکانات باید به سنسورهای پارک، گرم کن و تهویه صندلی ها، سانروف پانورامیک، نمایش نقاط کور دید راننده و ... اشاره کرد.

یکی از جالب ترین ویژگی های جاگرنات به عایق کاری زیر و بدنه مربوط می شود که به هیچ عنوان اجازه ورود آب به داخل کابین و قطعات حساس موتور را نمی دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط