فونیکسریمکسبهتام

لوازم یدکی بسترن اورجینال

عصر خودرو- خودرو های چینی طرفداران زیادی دارند زیرا برخلاف خودرو های خارجی دیگر که قطعات آن ها به سختی در کشورمان یافت می شود، قطعات خودرو های چینی در کشورمان بسیار زیاد بوده و توسط تامین کنندگان ارائه می شود. در میان خودرو های چینی ، خودروی بسترن فروش بالایی دارد. قطعات بسترن توسط فروشگاه های زیادی به فروش می رسد که فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز توزیع لوازم یدکی بسترن می باشد.

لوازم یدکی بسترن اورجینال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، خودروی بسترن توسط شرکت فاو در چین به تولید رسید و امروزه این خودرو توسط خودروسازی بهمن‌ موتور مونتاژ می شود. قطعات بسترن توسط نماندگی های فروش آن در کشورمان انجام می شود. نمایندگی های قطعات بسترن انواع قطعات این خودرو از قبیل قطعات موتوری، قطعات بدنه، قطعات سیستم حرکتی و ترمز و... را به دست مصرف کنندگان این خودو می رسانند. افراد با توجه به مدل خودروی خود که شامل بسترن b50, b50f و b30 می شود می توانند اقدام به تهیه ی لوازم یدکی مورد نظر خود نمایند.

    خرید لوازم یدکی بسترن

    برای خرید لوازم یدکی بسترن ، باید حتما از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید. زیرا قطعات بسترن نیز مانند قطعات دیگر دارای نمونه های تقلبی در بازار بوده و برای خرید باید به اصل بودن قطعات دقت داشته باشید. بنابراین در ابتدا باید به فروشنده ی قطعات اعتماد داشته باشید. ما به شما فروشگاه معتبر و بزرگ نیوپارت را معرفی می کنیم ، این مجموعه دارای سابقه ی طولانی در زمینه ی ارائه ی لوازم یدکی بسترن می باشد و انواع قطعات اصلی و با کیفیت را عرضه می کند. مجموعه ی نیوپارت انواع قطعات بسترن را در مدل های مختلف ارائه می نماید و می توانید با وج به مدل خودروی خود اقدام به تهیه ی این لوازم نمایید.

    انواع لوازم یدکی بسترن

    لوازم یدکی بسترن شامل انواع قطعات مختلفی است که هر یک نقش مهمی را در خودرو ایفا می کند به همین دلیل کیفیت هر یک از لوازم یدکی بسترن باید کیفیت بالایی داشته باشند. لوازم یدکی بسترن از نظر ویژگی های فنی با یکدیگر متفاوت هستند و این قطعات در زمان خرابی و آسیب نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند.

    قیمت لوازم یدکی بسترن

    قیمت لوازم یدکی بسترن با توجه به نوع قطعه تعیین می شود و به دلیل خارجی بودن این قطعات ، قیمت آن وابسته به ارز، هزینه ی حمل و نقل، هزینه واردات و... می باشد به همین دلیل نمی توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت. یکی از مواردی که در قیمت لوازم یدکی بسترن بسیار تاثیر گذر است ، وجود واسطه ها است ، در واقع اگر شما بتوانید از تامین کنندگان مانند فروشگاه نیوپارت خرید این قطعات را انجام دهید، می توانید با قیمت بسیار مناسب تر لوازم یدکی را تهیه نمایید. این مجموعه در جهت کسب رضایت مشتریانش و به دلیل عرضه ی مستقیم لوازم یدکی بسترن ، قیمت گذاری بسیار مناسبی را انجام داده و می توانید به صورت مطمئن از نظر کیفیت و قیمت خرید خود را انجام دهید.

    خرید آنلاین لوازم یدکی بسترن

    برای خرید لوازم یدکی بسترن به صورت آنلاین می توانید از فروشگاه های اینترنتی اقدام نمایید. امروزه فروشگاه ها از شکل سنتی خارج شده اند و به صورت اینترنتی نیز فعالیت دارند به همین دلیل افراد از سراسر کشور به راحت به مرکز مورد نظر دسترسی داشته و می توانند خرید لوازم یدکی بسترن را به آسانی انجام دهند. خرید اینترنتی گزینه ی بسیار عالی برای خریداران است بخصوص برای افرادی که به فروشگاه های مورد نظر دسترسی ندارند ، انتخابی بسیار هوشمندانه است. در زمان خرابی قطعات بسترن ، صاحبین خودرو اقدام به تهیه ی این قطعات می نمایند که هم می توانند به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنند و به چندین فروشگاه سر بزند و قطعات را بیابند هم می توانند در زمان چند دیقه ای به فروشگاه های اینترنتی مراجعه نمایند. در واقع برای خرید لوازم یدکی بسترن به صورت آنلاین محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد.

    تهیه ی لوازم یدکی بسترن

    زمانی که افراد خودرو را خریداری می کنند ، یکی از مهم ترین مسائلی که پس از آن اهمیت دارد ، وجود لوازم یدکی آن در کشور است. خودروی بسترن به دلیل فروش بالایش در ایران ، قطعاتش به راحتی یافت می شود و تامین کنندگان این قطعات را به کشور وارد می نمایند. این خودرو به دلیل ظاهر جذابی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. با توجه به تنوع این خودرو ، فروشندگان لوازم یدکی بسترن برخی از این قطعات را ارائه می کنند و همین باعث شده که تنها برخی از مراکز بتوانند لوازم یدکی بسترن را به صورت کامل ارائه دهند.

    مشخصات فنی لوازم یدکی بسترن

    بسترن B30 یکی از محصولات این برند است که دارای طراحی با پلتفرم استاندارد بوده و دارای آپشن هایی است که می توان از آن به راحتی استفاده کرد. قطعات خودروی بسترن در زمان خرابی در صورتی که نتوان آن را تعمیر نمود، باید تعویض شوند و دارندگان این خودرو باید دقت داشته باشند که تنها لوازم یدکی بسترن اصل را ملاک انتخابشان قرار دهند زیرا قطعات تقلبی و بی کیفیت دوام پایینی داشته و به سایر قطعات نیز آسیب وارد خواهد کرد. همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم خودروی بسترن دارای مدل های مختلف است و به همین دلیل قطعات که تهیه می شود باید متناسب با مدل خودرو باشد زیرا در انواع مدل خودروی بسترن ، قطعات دارای تفاوت های می باشند. لوازم یدکی بسترن B50 ,B50Fنیز دارای قطعات مختلف از نظر ظاهر ، کارکرد و... می باشند. فروشگاه نیوپارت از مجموعه های معتبر و تخصصی در زمینه ی ارائه ی انواع لوازم یدکی بسترن می باشد که برای خرید با مراجعه به سایت نیو پارت می توانید خرید اینترنتی را انجام دهید.

    انواع قطعات بسترن

    قطعات بسترن شامل انواع قطعات مختلف می باشد، در قسمت لوازم یدکی موتوری بسترن انواع قطعات مانند فیلتر گیربکس بسترن ، میل لنگ بسترن ،  سر سیلندر بسترن ، واشر سر سیلندر بسترن ، شمع موتور بسترن ،  دینام بسترن ، دسته موتور بسترن ، تسمه دینام بسترن، پمپ بنزین‌ بسترن ، کوئل و پمپ بنزین‌ بسترن ، تسمه تایم بسترن ، فیلتر هوا بسترن، مخزن شیشه شور بسترن ، میل سوپاپ بسترن ، فیلتر روغن بسترن و ... قرار دارد. همچنین در بخش لوازم یدکی جلوبندی بسترن می توان به توپی چرخ بسترن ، رادیاتور بخاری بسترن ، کمک جلو و عقب بسترن ، بلبرینگ چرخ بسترن ، کویل بسترن ، بوش بسترن ، پلوس بسترن ، قرقری فرمان بسترن ، دیسک چرخ جلو بسترن ، جعبه فرمان بسترن ، توپی سر کمک بسترن بسترن ، میل موج گیر بسترن، لیور دنده بسترن ، نگهدارنده سپر بسترن و ... اشاره کرد. در بخش قطعات بدنه بسترن هم انواع قطعات مانند لنت‌ جلو اصلی بسترن ، فرمان هیدرولیکی بسترن ،گلگیر بسترن ، چرخ بسترن، چراغ های جلو و عقب بسترن ، رینگ چرخ بسترن ، قفل درب بسترن ،  سپر جلو و عقب بسترن ، درب بسترن ، براکت سپر بسترن ، سیستم تهویه مطبوع بسترن، آینه بغل دو طرف بسترن ، کاپوت بسترن ، قفل صندوق بسترن ، قفل درب موتور بسترن ، شلگیر بسترن ، ایربگ بسترن ، صندلی کابین راننده بسترن ، کروز‌ کنترل بسترن  و... قرار دارد. برای تهیه ی انواع قطعات بسترن در مدل های مختلف به سایت نیو پارت مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

    https://newpart-shop.com/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط