فونیکسریمکسبهتام

در کارگاه مدیریت تجربه مشتریان خودرو شاهین انجام شد:

خلق تجربه دلنشین برای مشتریان، اولویت برنامه های کیفی سایپا برای شاهین

عصر خودرو- همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودروی شمال کشور در قائم شهر، کارگاه مدیریت تجربه مشتریان خودرو شاهین توسط مرکز امور مشتریان گروه سایپا برگزار شد.

خلق تجربه دلنشین برای مشتریان، اولویت برنامه های کیفی سایپا برای شاهین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، کارگاه مدیریت تجربه مشتریان، با توجه به اولویت دریافت نظرات مشتریان و شناخت تجربه کسب شده توسط آنان از استفاده  محصول و خدمات در برنامه ریزی و بهبود و توسعه تمامی فعالیت های سازمان و به طور کل برای گروه  خودروسازی سایپا انجام که با استقبال خوب بازدید کنندگان و مشتریان وفادار شاهین روبرو شد.

    بر این اساس در نگاه جدید گروه خودرسازی سایپا، مشتری تنها یک مصرف کننده نیست، بلکه به عنوان شخصیت و ذی نفعی که همراه و همگام با کسب و کار و کارکنان آن در بهبود فرآیندها، توسعه دانش شرکت، خلق ارزش ها و شایستگی ها، جایگاهی بسیار بالاتر از مصرف کننده برای این شرکت دارد و سایپا در تلاش است تا همگام با مشتری در سازمان قدم بردارد و سفری را که او پیموده تجزیه و تحلیل کند.

    در این راستا مرکز امور مشتریان گروه سایپا با به کار گیری رویکردهای جدید و استراتژی های نوین در جهت حرکت به سوی تامین رضایت حداکثری مشتریان و تبدیل آنان به همراهان وفادار، اقدام به برگزاری نشست های مختلف با مشتریان کرده است.

    در نمایشگاه خودرو مازندران نیز کارگاه مدیریت تجربه مشتریان خودرو شاهین(CEM)، به عنوان رویکردی علمی در شناسایی تجربه کسب شده مشتریان در حال برگزاری است و این کارگاه در یک نشست صمیمانه با پرسشگری عمیق در تلاش است تا با جستجو و شناخت سلایق و علاقمندی های مشتریان و تجربه استفاده آنان از محصول و خدمات و تجربیات مختص یک مشتری را از ابتدای ورود مشتری به کسب و کار سایپا تا انتهای آن در تمامی نقاط تماس با شرکت، از آگاهی رسانی اولیه تبلیغات و ارزیابی اقتصادی تا خرید و استفاده از محصول و خدمات پس از فروش کسب کند و با بررسی و تحلیل آن بتواند از گویه های مشتری به ویژگی های فنی مورد انتظار او دست یابد.

    به همین دلیل در هر  نمایشگاه صنعت خودرو بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ مردم و سایر شاخص های جمعیت شناسی اقدام به برگزاری این نشست کرده و این رویداد در استان مازندران در حال انجام است تا نتایج آن را در جلسات با صاحبان فرآیند ارائه و در پی آن پروژه اقدام اصلاحی متناسب تعریف شود.

    علاوه بر این  نتایج در شاخص های خروجی فرآیند خدمات و محصول شاهین مورد سنجش قرار گیرد و با انجام درست اقدامات فوق بتواند تجربه ای دلنشین برای مشتریان خلق کند.

    با این اقدام و ایجاد یک تصویر ذهنی مثبت، نتایج حاصله به عنوان فاکتورهای مهم در برنامه ریزی آینده توسعه این محصول و خدمات آن لحاظ خواهد شد.

    گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با هدف معرفی و ارائه دستاوردهای خود در حوزه محصول، قطعه سازی، بازاریابی و توسعه بازارهای هدف در این نمایشگاه حضور یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو