فونیکسریمکسبهتام

نایب رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد:

راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان

عصر خودرو- نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را آغاز کرده و ۵۰ ون به ظرفیت آن اضافه شده است .

راه اندازی سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر، پرویز سروری، در گفتگوی رادیویی و با گرامیداشت روز جهانی نابینایان (عصای سفید)، افزود: در روزهای گذشته تعداد 200 دستگاه اتوبوس و 2000 دستگاه تاکسی به ظرفیت ناوگان عمومی تهران افزوده شده که توجه خاصی شده است تا اتوبوس‌هایی که دریافت می‌کنیم مجهز به ظرفیت‌های مناسب برای استفاده معلولان و جانبازان و نابینایان باشد.

    وی ادامه داد: شهردار تهران در سال گذشته، کلان پروژه مناسب‌سازی فضای شهر تهران را کلید زده است و یکی از مشاوران خود را برای پیگیری جدی این امر قرار داده است.

    رئیس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: در ماه گذشته بوستان ایرانیان را راه‌اندازی کردیم که کاملاً برای استفاده نابینایان، جانبازان و معلولین مناسب‌سازی شده است و این را برای سایر بوستان‌ها و پارک‌ها الگوبرداری خواهیم کرد.

    سروری تصریح کرد: شهر متعلق به همه شهروندان است و نابینایان و معلولان عزیز ما، ذی حق هستند که بتوانند از همه ظرفیت‌های شهر استفاده کنند.

    نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را آغاز کرده است و 50 ون به ظرفیت آن اضافه شده است که البته کافی نیست اما شروع خوبی است و نشان می‌دهد مدیریت شهری عزم خود را برای مناسب‌سازی شهر جهت استفاده نابینایان و معلولان جزم کرده است.

    سروری از افتتاح مناسب‌سازی پورتال شهرداری برای استفاده نابینایان از طریق نرم‌افزار خبر داد و گفت: مناسب‌سازی معابر سطح شهر تهران نیز با جدیت در حال پیگیری است و در این زمینه منطقه 11 بالاترین درصد اجرایی کردن این موضوع را دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط