فونیکسریمکسبهتام

موافقت کمیسیون صنایع با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت

عصر خودرو- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

موافقت کمیسیون صنایع با برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(یکشنبه 21 خرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس به حضور عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اشاره کرد.

    وی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت بررسی شد، افزود: در نشست امروز، اعضای کمیسیون پس از استماع سوابق مدیریتی و برنامه‌های عباس علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، دغدغه‌های خود و مسائل حوزه صنعت، معدن و تجارت را بیان کردند.

    رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه در این نشست وزیر پیشنهادی صمت برخی اولویت‌های خود را تشریح کردند، ادامه داد: وزیر پیشنهادی صمت درباره موضوع خودرو معتقد بود که باید به سمت خودروهای برقی و هیبریدی برویم و در بسیاری از کشورها، خودروهای بنزینی با سوخت فسیلی شماره‌گذاری نمی‌شود، همچنین آقای علی‌آبادی بر ساماندهی و واگذاری خودرو به بخش خصوصی و کاهش دخالت‌های دولت در این حوزه تاکید کرد.

    طاهری تصریح کرد: در نهایت اعضای کمیسیون پس از جمع‌بندی صورت گرفته از مباحث مطرح شده از سوی وزیر پیشنهادی صمت، نسبت به صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های علی‌آبادی رأی دادند که حدود 88 درصد از اعضای حاضر در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن با صلاحیت، سوابق و برنامه‌‎های پیشنهادی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط