فونیکسریمکسبهتام

واردات خودرو‌های سنگین با هزینه گمرکی پایین در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد

عصر خودرو- نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس از مصوبه این کمیسیون برای واردات کامیون و کامیونت با هزینه گمرکی پایین توسط مالکان این نوع خودرو‌ها خبر داد.

واردات خودرو‌های سنگین با هزینه گمرکی پایین در کمیسیون صنایع مجلس تصویب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی جدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امروز خود مصوب کردند که رانندگان و مالکان خودرو‌های سنگین می‌توانند با پرداخت هزینه گمرکی 1.5 درصدی یک دستگاه کامیون یا کامیونت را به کشور وارد کرده و پلاک‌گذاری کنند.

    وی افزود: با این مصوبه اختیار واردات این خودرو‌ها از واردکنندگان گرفته شده و به خود رانندگان و مالکان خودرو‌های سنگین داده شده است.

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: براساس این مصوبه کسانی واجد شرایط واردات و پلاک‌گذاری این خودرو‌ها هستند که یا راننده باشند و یا کارت هوشمند سوخت دیزل فعال به نام‌شان باشد.

    جدی خاطرنشان کرد: کسانیکه صاحب خودروی سنگین هستند و پلاک آن‌ها فعال است باید یا خودروی خود را اسقاط کنند و یا بفروشند تا بتوانند کامیون با پرداخت هزینه گمرکی 1.5 درصد به کشور وارد کنند.

    وی افزود: این مصوبه در جلسه علنی فردای مجلس مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط