فونیکسریمکسبهتام

متقاضیان خودرو، برای دریافت جریمه دیرکرد شکایت کنند

عصر خودرو- ­مدیرکل نظارت بر کالا‌های فلزی و معدنی سازمان حمایت گفت: متقاضیان خرید خودرویی که تاکنون جریمه دیرکرد خودروسازان را دریافت نکرده اند می‌توانند به سازمان حمایت مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند.

متقاضیان خودرو، برای دریافت جریمه دیرکرد شکایت کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از صدا و سیما؛ آقای حسن الهیاری با بیان اینکه خودروسازان جریمه دیرکرد خرید خودرو متقاضیان را باید پرداخت کنند و با متخلفان برخورد می‌شود، افزود: در حال حاضر همه متقاضیان خرید خودرو جریمه دیرکرد را دریافت کرده اند؛ این موضوع از سمت سازمان حمایت قابل پیگیری است و هیچ مشکلی در پرداخت دیرکرد نداریم.


    وی اضافه کرد: یعنی موضوعی نیست که خودروسازان بگویند این کار را انجام نمی‌دهیم، زیرا طبق قانون، خودروسازان نمی‌توانند خلاف قانون عمل کنند؛ خودروسازانی که جریمه دیرکرد را پرداخت نکنند به تعزیزات معرفی می‌شوند.

    الهیاری ضمن اشاره به مشکلات خودروسازان در پرداخت جریمه دیرکرد، گفت: اکنون برخی خودروسازان در پرداخت جریمه دیرکرد مشکل دارند، اما موضوعی نیست که قابل پیگیری نباشد. متقاضیان خرید خودرویی که تاکنون جریمه دیرکرد را دریافت نکرده اند می‌توانند به سازمان صمت استان تهران و سایر استان‌ها مراجعه کنند و شکایت خود را ثبت کنند.

    به گفته مدیرکل نظارت بر کالا‌های فلزی و معدنی سازمان حمایت، سازمان حمایت جلساتی را با نماینده خودروسازان برگزار می‌کند که در آن به شکایت‌ها رسیدگی می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط