فونیکسریمکسبهتام

لوازم یدکی تقلبی با اجرای "ایران کُد" شناسایی می‌شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: یکی از راهکارهای مقابله با فعالیت افراد سودجو در بازار لوازم یدکی و روغن موتور، تشدید نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخورد سازمان تعزیرات حکومتی با متخلفان است.

لوازم یدکی تقلبی با اجرای "ایران کُد" شناسایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خانه ملت، سیدجواد حسینی کیا درباره روغن موتور و لوازم یدکی تقلبی موجود در بازار، گفت: با اجرای درست طرح ایران کُد می‌توان کالاهای تقلبی از اصل را شناسایی کرد؛ هرچند اقدامات لازم در این زمینه اجرایی شده اما باید به آن تسریع بخشید.

    نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از راهکارهای مقابله با فعالیت افراد سودجو در بازار لوازم یدکی و روغن موتور، تشدید نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و برخورد سازمان تعزیرات حکومتی با متخلفان است.

    وی با اشاره به اینکه موضوع تامین روغن موتور و جلوگیری از توزیع روغن موتورهای تقلبی از موضوعاتی است که در کمیسیون صنایع و معادن موردبررسی قرار گرفته است، اضافه کرد: در کمیسیون صنایع و معادن تاکید شد که با به کارگیری سازوکار بهتر، نظارت بر بازار روغن موتور ارتقا یابد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه لوازم یدکی تقلبی به وفور در بازار یافت می‌شود، ادامه داد: این لوازم یدکی در بسته بندی‌های شرکت اصلی به بازار عرضه می‌شود حال آنکه یا استوک هستند یا تقلبی، در صورتی که طرح ایران کُد به درستی اجرایی شود تمام لوازم یدکی و روغن‌های تقلبی از بازار حذف خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط