فونیکسریمکسبهتام

دیسکاوری ۰۶ ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس

عصر خودرو- کمپانی چری به تازگی از شاسی بلند کامپکت جدید خود با نام دیسکاوری ۰۶ رونمایی کرده است. دیسکاوری فعلا با پیشرانه بنزینی عرضه می شود اما در آینده تریم پلاگین هیبرید نیز به لیست فروش چری اضافه می شود.

دیسکاوری ۰۶ ؛ شاسی بلند جدید چری رونمایی شد +عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، نام دیسکاوری در صنعت خودرو و مخصوصا کلاس شاسی بلند به برند لندروور مربوط می شود که اینجا چری با افزودن کد 06 به انتهای آن یک بازنشر چینی را ارائه کرده است.

همانطور که در تصاویر خودرو مشاهده می کنید، جلوپنجره بزرگی توسط چری استفاده شده که لوگوی این کمپانی را نیز با حروف درشت در قسمت مرکزی خود میزبانی می کند.

چراغ های اصلی خطی و باریک با گرافیک داخلی پیکسلی مجموعه دماغه را کامل کرده است.

شیب سقف و همچنین خط شانه دیسکاوری 06 به علاوه شکل طراحی ستون آخر کدهای زیادی از لندروور دیسکاوری و همچنین رنجروور ایوک ال را همراه خود دارد. در قسمت عقب نیز چراغ های اصلی خطی و یکپارچه هستند و گرافیک داخلی آن ها نیز دقیقا مشابه قسمت دماغه است.

اما داخل کابین، یک محیط تقریبا مینیمال با دریچه های سیستم تهویه که ما را به یاد ماشین های آمریکایی می اندازد. نمایشگر اصلی تنظیمات سیستم سرگرمی 13.2 اینچی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر و عناصر کرومی شرایط جذابی را پیش روی بیننده قرار می دهند.

سیستم صوتی سونی با 8 بلندگو، سانروف پانورامیک 1.1 متر مربعی، سیستم هوشمند بهبود هوای کابین، نمایشگر هداپ، دوربین پانوراما 540 درجه، دستیار رانندگی هوشمند، نورپردازی داخلی 69 رنگ و... از دیگر امکانات دیسکاوری 06 هستند.

چری دیسکاوری 06 از منظر ابعاد برابر با 4538 میلیمتر در طول، 1898 میلیمتر در عرض و 1680 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2672 میلیمتر است.

زاویه ورود 21 درجه و زاویه خروج 29 درجه است. فاصله خودرو از سطح زمین 200 میلیمتر محاسبه شده است که شرایط بهتری برای عبور از مسیرهای ناهموار را فراهم می کند.
در بخش پیشرانه، چری دیسکاوری 06 مجهز به تپنده 1.6 لیتری توربوشارژ با 197 اسب بخار  خروجی و 290 نیوتن متر گشتاور است. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه هماهنگ می شود. سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن قابل ارائه است.

خروجی های اگزوز در قاب مربعی که داخل سپر عقب جانمایی شده، قرار گرفته است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم