فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل سازمان اموال تملیکی تهران:

خودروهای ضبط شده به‌زودی به فروش می‌رسد

عصر خودرو- مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶ دستگاه خودرو قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵ دستگاه پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده گذاشته می‌شود.

خودروهای ضبط شده به‌زودی به فروش می‌رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حسین ایزدی در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر تعداد 85 خودرو قاچاق، 105 خودرو ضبطی و 166 خودرو متروکه جمعاً به تعداد 356 دستگاه خودرو در اختیار سازمان املاک تملیکی استان تهران قرار دارد.

    وی افزود: این خودروها پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست به مزایده عمومی گذاشته می‌شود. در همین راستا امروز جلسه‌ای با دادستان و مسئولان محیط زیست داریم. تعداد 105 دستگاه خودرو ضبطی حکم قطعی دارد و پس از تاییدیه استاندارد و محیط زیست قابلیت عرضه و فروش خواهد داشت که به زودی این اقدام انجام می‌شود.

    ایزدی درباره آخرین آمار تعیین تکلیف اموال تملیکی استان تهران گفت: در شش ماهه ابتدای امسال تعداد 4976 ردیف کالا به ارزش 2935 میلیارد تومان در سازمان اموال تملیکی استان تهران تعیین تکلیف شده که به لحاظ تعداد 291 درصد و از نظر ارزش 157 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

    مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران با اشاره به مقایسه آمار فروش نیمه اول امسال نسبت به سال گذشته گفت: در شش ماهه ابتدای سال جاری 776 ردیف کالا به ارزش 419 میلیارد و 764 میلیون تومان توسط سازمان اموال تملیکی استان تهران به فروش رسیده که در مقایسه با 6 ماهه سال قبل از نظر تعداد 39 درصد و از نظر ارزش 729 درصد رشد یافته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط