فونیکسریمکسبهتام

بازدید مدیرعامل ساپکو از شرکت‌های قطعه‌ساز استان خراسان

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت ساپکو در راستای سنجش روند توسعه و تامین قطعات در زنجیره تامین شرق کشور، از چند شرکت تولیدکننده بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل ساپکو از شرکت‌های قطعه‌ساز استان خراسان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب از خط تولید پمپ خلاء الکتریکی ترمز (EVP) در شرکت قطعات‌خودرو پیروز بازدید کرد و در جریان روند پروژه‌های محقق‌شده و در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.
    در حاشیه بازدید از خط تولید پمپ الکتریک خلاء ترمز مصرفی در خودروهای تارا، پژو207 و دنا، ضمن اعلام خودکفایی بالا این قطعه تا سال پیش رو، ویژگی‌های این محصول در پیش‌گیری از سفت‌شدن ترمز در شتاب‌گیری‌ها و ترمزگیری‌‌های ناگهانی که اتفاقی ناخوشایند در خودرو‌های چابک است، تبیین و تشریح شد.
    همچنین در حضور مدیرعامل ساپکو، گزارشی درباره جعبه فرمان الکتریکی 207 که ویژگی‌های متنوعی از جمله توان کمکی بر روی پنیون جعبه فرمان، محرک الکتریکی AC سنکرون، تکنولوژی طراحی یکپارچه، قابلیت انتخاب حالت رانندگی و نیز قابلیت دستیار دنده عقب بهره می‌برد، ارایه شد.
    جعبه‌فرمان برقی جدید 207 بر پایه جعبه فرمان برقی تارا که از دیگر محصولات این مجموعه است، طراحی شده است.
    همچنین مدیرعامل ساپکو از خطوط تولید باک و قطعات سوخت خودرو در شرکت پارسایاران خراسان بازدید کرد.
    پورمجیب بر نگاه ویژه به شاخص های کیفیت، تسریع در تامین و تولید و همچنین توسعه دانش‌فنی و فناوری‌های مورد نیاز تاکید کرد.
    مدیرعامل شرکت پارسایاران نیز در این بازدید در خصوص توانمندی‌ها و تولیدات این مجموعه در زمینه تکنولوژی مجموعه‌سازی سیستم سوخت‌رسانی یا تکنولوژی تولید باک پلیمری خودرو و ملحقات مجموعه باک، فناوری های تولید لوله های تک‌لایه و چندلایه مطابق استاندارد یورو شش، تولید لوله‌های خرطومی، فرم‌دهی لوله‌های سوخت، تزریق پلاستیک در انواع قطعات اتصالات سریع سوخت موسوم به کوئیک‌کانکتور و فناوری بلوملدینگ مرتبط با گلویی باک پژو 206 را ارایه کرد.
    بازدید از خطوط قالب‌سازی، تولید قطعات مانتینگ و رام مثلثی و قطعات پلیمری در گروه صنعتی پارت لاستیک دیگر برنامه مدیرعامل ساپکو هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو در مشهد بود.
    پورمجیب از خطوط قالب‌سازی، تولید قطعات سیستم تعلیق خودرو شامل مانتینگ و قطعات رام مثلثی خودرو و نیز قطعات پلیمری از جمله دسته موتور تارا و دنا، قطعات Anti Torch  تارا، ضربه‌گیر ماشین،شیلنگ گلویی باک بنزین و نیز گردگیر پلوس گروه صنعتی پارت لاستیک بازدید کرد.
    وی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش و مساعی کارکنان و مدیران این شرکت، توسعه و تعمیق ساخت داخل، هم‌زمان با ارایه بهترین کیفیت در محصولات را مورد تاکید قرار داد.
    در حاشیه این دیدار، پروژه بهبود شاخص NVH خودرو سورن‌پلاس که بر اثر تغییر دسته‌موتورها و نصب قطعات CLD در کنار عایق‌بندی قطعات حاصل شده معرفی و از نمایشگاه قطعات شرکت‌‌های وابسته به هولدینگ پارت‌لاستیک بازدید شد.
    گفتنی است، پیشگیری از ورود فشار و تنش به کابین خودرو و نیز تسهیل در انتقال نیرو از قوای محرکه به چرخ‌ها از ویژگی‌های مهم قطعات مانتینگ و رام مثلثی تولیدی این شرکت به شمار می‌آید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط