فونیکسریمکسبهتام

پیشروی JAECOO در شاسی بلند های مجهز به فناوری هوشمند

شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO

عصر خودرو- در «کنفرانس بین‌المللی اکوسیستم کاربر ۲۰۲۳ JAECOO ۲۰۲۳»، JAECOO با پایبندی به فلسفه ایجاد یک سبک زندگی آفرود متنوع و بی حد و حصر با کاربران خود، به طور کامل آخرین دستاوردهای خود را در ترکیب فرهنگ خارج از جاده با سبز به نمایش گذاشت. فن آوری. با "ژن های کلاسیک آفرود" + "فناوری هوشمند پیشگام"، روند جدیدی را در آفرود شهری پیشروی می کند.

شهر بی کران و آفرود نا محدود با کراس اوور JAECOO
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جی7 اولین مدل آفرود تصفیه شده JAECOO است که دارای سبک و کیفیت، عملکرد و راحتی است. این به طور کامل نیازهای دوگانه نخبگان شهری جهانی را برای رفت و آمد شهری و اکتشاف از راه دور برآورده می کند.

    تسخیر نخبگان با زیبایی شناسی تکنولوژیک
    جی7(J7) با استفاده از خطوط مستقیم فراوان و خطوط مربعی که ترسیم می کنند، حسی از پیچیدگی و قدرت را به تصویر می کشد. جلوپنجره جلوی J7 از یک آرایه شش ضلعی بزرگ، همراه با چراغ‌های جلوی LED ماتریسی تیز استفاده می‌کند که رفتاری جسورانه و مستحکم ایجاد می‌کند. نمای جانبی خودرو شیک است، با یک خط کمربند صعودی که پویایی را به تصویر می کشد، در حالی که در عقب دارای یک چراغ عقب LED با آرایه کریستالی است که بازتاب جلوپنجره جلویی دارد و قابلیت تشخیص آن را بیشتر می کند. J7 چه در طراحی کلی و چه در طراحی دقیق جزئیات، زیبایی شناسی "مدگیرتر، خنک تر، وحشی تر" را به وضوح بیان می کند، که ادراکات بصری سنتی محصولات خارج از جاده را زیر و رو می کند.

     

    در عصر فناوری هوشمند، نخبگان شهری مدرن به طور فزاینده‌ای بر فناوری‌های پیشرفته تکیه می‌کنند. به نظر می رسد یک وسیله نقلیه ادغام شده با فناوری های هوشمند پیشرفته، بیشتر با نیازهای سفر آنها هماهنگ است. با توجه به این روند، J7 به یک سیستم کمک رانندگی هوشمند پیشرفته مجهز شده است که دارای ویژگی هایی مانند تشخیص نقطه کور BSD و کمک کروز یکپارچه ICA است که به طور قابل توجهی راحتی رانندگی را افزایش می دهد. علاوه بر این، گنجاندن تراشه Qualcomm Snapdragon 8155 تعامل خودرو و انسان را پویاتر می‌کند، در حالی که بلندگوهای SONY و تصویر پانوراما 540 درجه تلفیق کاملی از فناوری و تجملات کم‌رنگ را نشان می‌دهند و به کاربران ارتقای جامعی از رانندگی هوشمند به لذت هوشمند ارائه می‌دهند.

    "شهری و در عین حال آفرود" - J7 روند جدیدی را در خارج از جاده ایجاد می کند
    جذابیت واقعی J7 در قابلیت های استثنایی آن در خارج از جاده نهفته است. «سیستم هوشمند رانندگی تمام جاده ARDIS » ساخته شده آن به کنترل هوشمند و کارآمد رانندگی در هفت سناریو، از جمله عبور از شهر، صحرا، کوهستان و آب دست می‌یابد و عملکرد پایدار و نیرومندی را ارائه می‌دهد. J7 همچنین مجهز به موتور 1.6T توربوشارژ همراه با گیربکس 7 سرعته دوکلاچه است که خروجی روان و قدرتمند را تضمین می کند و از سبک زندگی شهری و در عین حال خارج از جاده محافظت می کند.

    علاوه بر این، J7 دارای 80٪ ترکیب فولادی با استحکام بالا در ساخت خود است که سفتی پیچشی بدنه آن به 23000 نیوتن متر بر درجه می رسد. با چنین مشخصاتی، کاملاً تضمین می‌کند که بدنه خودرو تحت شرایط شدید مختلف بدون تغییر شکل باقی می‌ماند، ایمنی را افزایش می‌دهد و به رانندگان اجازه می‌دهد تا از آفرود لذت کامل ببرند.

    به عنوان یک شاسی بلند آفرود شهری با عملکرد استثنایی و ارزش زیبایی شناختی بالا، J7 قالب را در طراحی، سیستم های هوشمند و تضمین ایمنی شکسته و ادراکات سنتی مصرف کنندگان از آفرود را به چالش می کشد. در سفرهای آتی ماجراجویی، J7 به رهبری توسعه «خودروهای شاسی‌بلند شهری با قابلیت آفرود» ادامه می‌دهد، به سناریوهای متنوع‌تر و شدیدتر می‌پردازد، سفرهای جدیدی را آغاز می‌کند و فرصت‌ها و شادی بیشتری را برای کاوشگران به ارمغان می‌آورد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط