فونیکسریمکسبهتام

ارسال اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسی‌های غیرفعال

عصر خودرو- معاون نظارت تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسیرانان غیر فعال ارسال شد.

ارسال اولین اخطار لاگ هوشمند برای تاکسی‌های غیرفعال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد علوی‌زاده معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های  گردشی و تلفنی پایتخت، اولین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در این طرح لاگ هوشمند، ارسال شد.

    وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهرماه پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می‌بایست در هر ماه حداقل 20 پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

    معاون نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیرانان برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

    علوی‌زاده در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه بصورت الکترونیکی و از طریق کیو آر کدهای موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط