فونیکسریمکسبهتام

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می کند

عصر خودرو- رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز توسط جوانان کشور و کارکنان ایران خودرو دیزل، افتخار تولید اتوبوس برقی حاصل شده است، گفت: از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای این که بسیار پاسخ گو بوده و با جدیت پی‌گیر مسایل و مشکلات هستند قدردانی می‌کنم.

مجلس از ثبات مدیریت در خودروسازان حمایت می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایکوپرس، عزت الله اکبری تالارپشتی، در رویداد افتتاح نخستین خط تولید انبوه اتوبوس برقی در شرکت ایران خودرو دیزل، ضمن تشکر از وزیر صمت برای پی‌گیری و جدیت در زمینه تولید و توسعه خودروهای برقی، بر لزوم ثبات و تثبیت مدیریت خودروسازی‌های کشور تاکید کرد.

    وی با بیان این که به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از طرف خودم و سایر نمایندگان کمیسیون صنایع از شهردار کرج برای این اقدام استراتژیک و شجاعانه خرید اتوبوس برقی از ایران خودرو دیزل تشکر می‌کنم، بیان کرد: مجلس و به ویژه کمیسیون صنایع برای ایجاد ثبات در مدیریت خودروسازان در کنار وزیر صمت ایستاده است.

    رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان این که باید شهرداری ها و دولتی‌ها پای کار بیایند، کشور را پر از نیروهای با کفایت و با انگیزه دانست و اظهار کرد: باید برای عبور از قیمت گذاری دستوری در دولت اقداماتی انجام شود، حتما از این موضوع حمایت کرده و برای هماهنگی‌ها جلسه برگزار می‌کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط