فونیکسریمکسبهتام

معرفی خوشنام ترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران

عصر خودرو- مجتمع تویوتا با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن ۲ شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.

معرفی خوشنام ترین تعمیرگاه تویوتا و لکسوس در تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، هنگام انتخاب یک تعمیرگاه برای خودروی تویوتا یا لکسوس خود، باید چندین فاکتور برای اطمینان از خدمات و نگهداری با کیفیت در نظر گرفته شود. به دنبال تعمیرگاهی باشید که در خدمات رسانی به این برندهای خاص تخصص داشته باشد، زیرا آنها تخصص و تجربه لازم برای رفع نیازهای منحصر به فرد خودروهای تویوتا و لکسوس را خواهند داشت. تکنسین های خبره با آموزش کار بر روی این مارک ها ضروری هستند، زیرا می توانند تشخیص دقیق و تعمیرات موثر را ارائه دهند.

    افرادی که چندین سال است که خودروهای تویوتا و لکسوس را در شهر تهران دارند حتما برای یک بار هم شده نام تویوتا سنتر به گوششان خورده. مجموعه تویوتا سنتر با مدیریت مهندس آرمان کریم پور از مهندسان به روز و با تجربه نمایندگی ایرتویای مرکزی با دارا بودن 2 شعبه در مرکز تهران (عباس آباد) و غرب تهران(شهرک غرب) خیابان فرحزادی آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد که به دنبال خدمات متفاوت و به روز تر از سایر تعمیرگاه های دیگر می باشند.

    تعمیرگاه تویوتا سنتر

    تعمیرگاه تویوتا‌ سنتر با استفاده از جدیدترین روش های روز دنیا آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است و تاکنون در جهت رضایت هرچه بیشتر مشتریان عمل نموده است. کادر این مجموعه از ماهرترین و کارآزموده ترین افراد هستند و به شما این اطمینان را میدهند که خودرو شما با همان استانداردی که تولید میشود، تعمیر و نگهداری نیز می شود.

    در این تعمیرگاه‌، خدمات گسترده‌ای از جمله:

    تعویض روغن و فیلتر
    تعمیرات مکانیکی برقی و بدنه
    تعویض لاستیک
    سرویس های دوره ای
    کارشناسی خودور
    جلوبندی و میزان فرمان

    تعمیرات تخصصی ارائه می‌شود. همچنین، با استفاده از دستگاه‌های تشخیصی پیشرفته، مشکلات فنی خودروها به دقت تشخیص داده و رفع می‌شوند.

    با توجه به تعهد به کیفیت و خدمات برتر، تعمیرگاه‌ تویوتا و لکسوس به عنوان گزینه‌ای مناسب برای مالکان خودروهای این برندها شناخته می‌شوند. این تعمیرگاه‌ها با ارائه خدمات سریع و قابل اعتماد، به مشتریان اطمینان می‌دهند که خودروهایشان در دستان حرفه‌ایان با تجربه و متخصص قرار دارند.
     

    خدمات صافکاری PDR

    صافکاری PDR یا صاف کردن بدون رنگ برای از بین بردن فرورفتگی ها و فرورفتگی ها از پانل های بدنه خودرو بدون نیاز به بدنه و رنگ آمیزی سنتی استفاده می شود. این روش شامل استفاده از ابزارها و تکنیک‌های تخصصی برای تغیرحالت و تغییر شکل فلز به شکل اولیه‌اش بدون ایجاد اختلال در رنگ است. مزایای PDR عبارتند از:

    1.حفظ رنگ اصلی: PDR اجازه می دهد تا رنگ اصلی خودرو حفظ شود، زیرا این فرآیند نیازی به رنگ آمیزی مجدد ندارد. این به حفظ جذابیت زیبایی و ارزش فروش مجدد خودرو کمک می کند.

    2. مقرون به صرفه بودن: با حذف نیاز به بدنه و رنگ آمیزی گسترده، PDR راه حل مقرون به صرفه تری را برای تعمیر فرورفتگی ها و فرورفتگی های جزئی ارائه می دهد که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای دارندگان خودرو تبدیل می کند.

    3. کارآیی زمان: فرآیند PDR اغلب سریعتر از روشهای تعمیر سنتی است، که منجر به زمان برگشت سریعتر و حداقل اختلال برای مالک خودرو می شود.

    4. تاثیرات محیطی: از آنجایی که PDR شامل استفاده از رنگ یا مواد شیمیایی خشن نمی شود، این روش به عنوان یک روش تعمیر دوستدار محیط زیست در نظر گرفته می شود که تاثیرات محیطی کلی مرتبط با بدنه و رنگ آمیزی سنتی را کاهش می دهد.

    به طور کلی، صاف کردن PDR راه حلی کارآمد، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای رفع فرورفتگی ها و فرورفتگی های جزئی روی پانل های بدنه خودرو و در عین حال حفظ رنگ اصلی ارائه می دهد.

     

    خدمات دیتیلینگ تویوتا و لکسوس

    دیتیلینگ خودرو یک فرآیند دقیق و جامع است که هدف آن بازیابی، بهبود و محافظت از زیبایی یک وسیله نقلیه، چه در داخل و چه در خارج است. از اصلاح رنگ گرفته تا جوان‌سازی داخلی، دیتیلینگ حرفه‌ای خودرو فراتر از شستشوی سنتی خودرو است و رویکردی جامع برای حفظ و ارتقای ظاهر خودروها ارائه می‌کند.

    بخش خارجی :

    فرآیند دیتیلینگ بیرونی شامل یک سری مراحل دقیق است که برای جوانسازی و محافظت از رنگ خودرو طراحی شده است. این شامل شستشوی کامل، خاک رسی برای از بین بردن آلاینده ها، پرداخت برای بازگرداندن درخشش، و آب بندی یا اپیلاسیون برای ایجاد حفاظت طولانی مدت در برابر عوامل محیطی است. علاوه بر این، دیتیلینگ بیرونی ممکن است شامل تکنیک‌های اصلاح رنگ مانند حذف خراش و لمس کردن رنگ برای رفع عیوب باشد.

    ‏1. شستشو و خشک کردن
    2.رفع آلودگی رنگ
    ‏3. تصحیح رنگ
    ‏4. کاربرد درزگیر یا موم
    ‏5. تمیز کردن چرخ و لاستیک
    6.تمیز کردن و ترمیم شیشه
    7.ترمیم و ترمیم پلاستیک
    ‏8. ترمیم چراغ جلو
    ‏9. کاربرد فیلم محافظ رنگ (PPF)
    10.کاور بدنه
    11. بادی فنس

     

    بخش داخلی:

    دیتیلینگ داخلی بر احیای داخل خودرو، توجه به بخش هایی مانند داشبورد، اثاثه یا لوازم داخلی، فرش ها و تزئینات تمرکز دارد. این کار شامل جاروبرقی کامل، تمیز کردن بخار، و تهویه مطبوع برای از بین بردن کثیفی، لکه ها و بوها و در عین حال حفظ یکپارچگی مواد است. توجه به جزئیات بسیار مهم است و تضمین می کند که هر سطح به دقت تمیز و جوان شده است.

    ‏1. جاروکشیدن داخل خودرو
    ‏2. تمیز کردن با بخار
    ‏3. تمیز کردن و تهویه چرم
    ‏4. تمیز کردن تزئینات داخلی
    5.تمیز کردن ملایم سرپوش
    ‏6. از بین بردن بو
    ‏7. تمیز کردن دریچه هوا
    و سایر

    خدمات دیتیلینگ داخلی خودرو برای افزایش تمیزی، راحتی و جذابیت کلی زیبایی شناسی داخلی خودرو طراحی شده است و در عین حال عواملی مانند کیفیت هوا و کنترل بو را نیز مورد توجه قرار می دهد. خرده فروشان حرفه ای از محصولات، ابزارها و تکنیک های تخصصی برای دستیابی به نتایج باکیفیت و متناسب با نیازهای خاص هر خودرو استفاده می کنند.

    تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر

    تعمیرگاه تخصصی تویوتا سنتر در روز های کاری هفته از 8 صبح الی 9 شب آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم است.
    ادرس ما:
    شعبه 1: سعادت آباد، میدان کتاب، خیابان فرحزادی، نرسیده به سه راه ایثار، جنب بانک ملت تعمیرگاه تویوتا
    شعبه2:عباس آباد (بهشتی)، خیابان قدوسی، روبروی خیابان امجدی منش،داخل پارکینگ شماره 1 ،
    با مدیریت مهندس کریم پور
    09129734626
    09123772052
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم