فونیکسریمکسبهتام

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بهران مطرح شد؛

ضرورت ارتقای تنوع و کیفیت محصولات بهران در بازار

منابع انسانی، مهمترین اولویت مدیرعامل جدید بهران

عصر خودرو- محمدصادق عظیمی‌فر در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت بهران، ضمن تقدیر از زحمات اسعد عزیزی در طول تصدی مدیریت این شرکت، ابراز امیدواری کرد با حضور حمیدرضا خلیلی به عنوان مدیرعامل جدید بهران، زمینه توسعه کیفی بیش از پیش بهران در ابعاد و عرصه‌های مختلف فراهم شود.

ضرورت ارتقای تنوع و کیفیت محصولات بهران در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی هلدینگ انرژی گستر سینا، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا افزود: یک سری ایده‌هایی داریم که اگر در زمان مناسب طراحی و پیاده‌سازی شود، می‌تواند ارزش افزوده قابل توجهی را برای بهران و در نتیجه برای کشور ایجاد کند.

    وی اظهار کرد: برای آقای خلیلی که تخصص کافی و تجربه خوبی در صنعت روانکار کشور دارند آرزوی توفیق دارم و امیدواریم بتوانیم فصل جدیدی را در دوره مدیریتی بهران تجربه کنیم و خروجی این دوره منجر به کاهش نیاز کشور به واردات برخی اقلام و ارتقای تنوع و کیفیت محصولات بهران در بازارهای داخلی و خارجی شود.

    عظیمی‌فر همچنین بر رفع آسیب‌های موجود در حوزه فروش محصولات بهران در بازار داخلی و مقاصد صادراتی تأکید کرد و گفت: به طور قطع رفع این آسیب‌ها می‌تواند گامی مهم و رو به جلو برای شرکت نفت بهران باشد.

    خلیلی: منابع انسانی مهمترین اولویت من در بهران است
    حمیدرضا خلیلی مدیرعامل جدید شرکت نفت بهران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از اعتماد مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا به وی، از زحمات چندین ساله عزیزی در بهران قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با یاری خداوند متعال بتوانم بهترین پاسخ را به این اعتماد بدهم.

    وی با بیان اینکه در هر مسئولیتی نگاه و رویکرد امانت‌دارانه دارد گفت: ما امانت دار هستیم و نباید موضوعات و مشغله‌های کاری موجب فراموشی این مسئله شود.

    خلیلی تأکید کرد: به طور قطع در بهران نیز این مسئله صادق است و باید بیشترین بازدهی را با رعایت ملاحظات مربوطه، از امانتی که به ما داده شده، داشته باشیم.

    مدیرعامل شرکت نفت بهران ادامه داد: نمی‌توان همزمان بازدهی خود را را از دارایی‌هایمان زیاد کنیم اما به عنوان مثال به محیط زیست اطراف‌مان یا منابع انسانی بی‌توجه باشیم. اگر این نگاه حاکم باشد، بسیاری از مسائل به ویژه در تصمیم گیری‌ها حل می‌شود.

    خلیلی اضافه کرد: مهمترین اولویت من در شرکت نفت بهران منابع انسانی است. در شرایط موجود، یکی از الزاماتی که باید به آن توجه داشته باشیم، موضوع معیشت است. حتما باید به موضوع منابع انسانی، معیشت کارکنان و کرامت افراد توجه و اهتمام ویژه داشته باشیم و در این خصوص هیچ تفاوتی بین نیروهای شرکت در رده‌های مختلف وجود ندارد.

    همچنین در این جلسه اسعد عزیزی مدیرعامل سابق شرکت نفت بهران برای خلیلی مدیرعامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم بهران در دوره مدیریتی آقای خلیلی بهتر از گذشته باشد و شاهد بهران قوی‌تر و بهتر باشیم.

    وی همچنین در پایان از همکاران خود در شرکت نفت بهران تقدیر و تشکر کرد و افزود: از تک تک همکاران بهران که شاهد تلاش های ارزشمندشان بودیم  و موفقیت‌ها حاصل زحمات آنهاست تشکر می‌کنم.

    بر اساس این گزارش، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت نفت بهران با حضور محمدصادق عظیمی‌فر مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران بهران در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط